Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: HOLD NU OP EN SMUK MAVE DU HAR SØDE øv var ikke med til at gætte men pyt maven er nu rigtigt smuk
HOLD NU OP EN SMUK MAVE DU HAR SØDE
øv var ikke med til at gætte men pyt maven er nu rigtigt smuk
Iiih tak skal du have sødesen!
Jeg synes den er rigtig flot her om aftenen for så synes jeg det er ret tydeligt at jeg er gravid Men om formiddagen kan den godt ligne for meget kage hehe
Men tak skal du have
HeidiØ skriver: Tydeligt gravid. Jeg synes du er smuk!
Tydeligt gravid. Jeg synes du er smuk!
Tusind tak skal du have!!
Skal du have bank i yatzy?
CarinaSB skriver: Dejlig mave .. Og jeg syntes du har sådan en fantastisk udstråling
Dejlig mave .. Og jeg syntes du har sådan en fantastisk udstråling
Orv wauw, tak skal du have
Dejligt med sådan en sød kompliment!!
serinasmor skriver: Tak for gætteleg og så fik jeg jo ret i at den lignede min omkring uge 20 hvor jeg selv syntes det bare så ud som lidt for meget kage
Tak for gætteleg og så fik jeg jo ret i at den lignede min omkring uge 20 hvor jeg selv syntes det bare så ud som lidt for meget kage
Haha, ja det gjorde du
Og velbekomme, tak fordi du gad at lege med
Kofoed. skriver: Undskyld mit spørgsmål, men er du helt dansk? Ej det lyder helt forkert, men har bare ikke ordentligt set dit ansigt før.Du er skide lækker. fin mave du har.
Undskyld mit spørgsmål, men er du helt dansk? Ej det lyder helt forkert, men har bare ikke ordentligt set dit ansigt før.Du er skide lækker. fin mave du har.
Hihihi... Jeps, helt dansk, eller der er noget hollandsk (adel) og tysk i mig, men er ellers pæredansk
Orv!! TAK for den kompliment!! Dejligt at få at vide
Muhmi skriver: Iiih tak skal du have sødesen! Jeg synes den er rigtig flot her om aftenen for så synes jeg det er ret tydeligt at jeg er gravid Men om formiddagen kan den godt ligne for meget kage hehe Men tak skal du have
det var så lidt, jeg syntes virkelig den er super flot og sidder så godt
B&J skriver: det var så lidt, jeg syntes virkelig den er super flot og sidder så godt
Taaak søde!!
Muhmi skriver: Hihihi... Jeps, helt dansk, eller der er noget hollandsk (adel) og tysk i mig, men er ellers pæredansk Orv!! TAK for den kompliment!! Dejligt at få at vide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128