Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dejlig mave
Og rart at se dit ansigt .. Sådan at man bedre og bedre ved hvem du er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Hihi... Selvom der også er MEGET kage/chokolade/slik/burgere i min mavse så gemmer der sig også en rigtig dejlig lille bebse derinde... Er 19+6 i dag, så alle dem der gættede 18-20 uger henne havde ret, dem der gættede 20-24 uger henne, var bestemt meget tæt på og dem der gættede for meget kage, havde sådan set også ret haha Havde slet ikke tænkt på at der var nogle af jer der kunne se jeg havde ventebukser på, men i havde selvfølgelig ret, jeg har ikke kunnet være i mine normale bukser siden jeg var 8 uger henne faktisk Men TAK fordi i ville lege med, synes det er så sjovt med sådan nogle lege Og så et eller to billede af maven om aftenen
Hihi... Selvom der også er MEGET kage/chokolade/slik/burgere i min mavse så gemmer der sig også en rigtig dejlig lille bebse derinde... Er 19+6 i dag, så alle dem der gættede 18-20 uger henne havde ret, dem der gættede 20-24 uger henne, var bestemt meget tæt på og dem der gættede for meget kage, havde sådan set også ret haha
Havde slet ikke tænkt på at der var nogle af jer der kunne se jeg havde ventebukser på, men i havde selvfølgelig ret, jeg har ikke kunnet være i mine normale bukser siden jeg var 8 uger henne faktisk
Men TAK fordi i ville lege med, synes det er så sjovt med sådan nogle lege
Og så et eller to billede af maven om aftenen
JEG gættede det!!!!
(Altså efter billedet kom på. Før billedet var jeg klart mest på "for meget kage". Noget jeg har de fleste af mine medsøstre mistænkt for!)
Aaarh nu kan jeg da godt se at du er gravid. Og mig som stemte at du havde fået for meget kage, hihihi Tillykke hvertfald
Frk. Himmelblå skriver: JEG gættede det!!!! (Altså efter billedet kom på. Før billedet var jeg klart mest på "for meget kage". Noget jeg har de fleste af mine medsøstre mistænkt for!)
Hahahaha!! Jaah du gjorde, begge ting endda
AalborgPigen skriver: Dejlig mave Og rart at se dit ansigt .. Sådan at man bedre og bedre ved hvem du er
Hihi tak skal du have
Strawberry skriver: Aaarh nu kan jeg da godt se at du er gravid. Og mig som stemte at du havde fået for meget kage, hihihi Tillykke hvertfald
Hahahaha!! Jamen jeg HAR fået for meget kage, har du lige set min røv? Hahaha
Men mange tak
Hailiesmom11 skriver: Yayh så gættede jeg også rigtig
Yayh så gættede jeg også rigtig
Juhuu!!
Muhmi skriver: Hahahaha!! Jaah du gjorde, begge ting endda
'kæft, jeg er alligevel go', nu jeg tænker over det
Hold da op hvor lækkert...Stort tillykke til dig og familien.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128