Åhh, jeg er så gal!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

tarkoflen

grinny skriver:

Uhh ja, der er rigtig mange ansøger. Det ene sted jeg har været til samtale skulle de vælge 1 ud af 300-et eller andet. Jeg var heldig at jeg kom til samtale, hvor der var 5 der var blevet valgt ud, men kom desværre ikke længere 

Øv det er da også bare skide ærgeligt, men super flot at du kom til samtale

Problemet er nok lidt, at man skal sende de der to ansøgninger om ugen, og så skal arbejdsgiverne også bruge tid på en masse, som ikke er relevante for dem, og det ødelægger det nogle gange for resten, fordi de ikke kan nå at læse alle de ansøgninger igennem!

Jeg for at der snart dukker noget op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

.....

Kellie skriver:

Bedrevidende/uvidende mennesker findes der desværre mange af. Nogen mennesker skal opleve tingene på egen krop for at forstå det desværre. Forstår din frustration. Jobbene er der jo ikke og så kan man jo søge løs uden det hjælper. De bedste forhåbninger for din fremtidige søgning.

Anmeld

18. september 2012

TeamRocket

Jeg tror desværre at folks syn på kh modtagere bære stor præg af at der jo er mange brodne kar, mange mennesker der bare vælger det fordi det er nemt at være 'doven' og passiv og der hele tiden er andre der styre dit liv (og dine penge) for mange en ydmygende situation som man gerne vil væk fra, men for nogle, en guldåre der aldrig tømmes, specielt hvis man kan fake sig syg og gå hjemme, eller bare få børn konstant og modtage barsel. bare se på hvor mange unge mødre der bare hænger på kh'en og nyder det nemme liv.. Men derfor forstår jeg nu godt det er pisse træls at blive smidt i bås med nogle der nasser- hvis man absolut ikke er den type der har tænkt sig det. :-) men det er så let at dømme andre- det jo svært at se hvem der er hvem i det system, men heldigvis ved man det jo godt selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.