Åhh, jeg er så gal!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Faith

UVIDENHED!!!!!

Luk ørerne for det hvis du kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

grinny

tarkoflen skriver:

Og til TS det er ikke sjovt! Kan man også få tilbudt at tage nogle kurser, når man er på KH? Det får jeg nemlig på DP... Måske det kunne være noget at skrive på CV'et som kunne hjælpe dig lidt og for ikke at blive sindsyg af at gå hjemme...

Jeg for der snart kommer noget din vej!

Jeg kan ikke komme på kursus, da det kun er for dem over 25. Jeg er jo i den "uheldige" situation at jeg er under 25 og derfor har jeg fået et uddannelsespålæg. Jeg er på et sted for folk på KH lige nu, men må kun være der 3 måneder og så har de, efter hvad de siger, deres fulde ret til at tage mine penge da jeg SKAL tage en uddannelse. Jeg synes bare ikke at man kan blive ved med at tage en uddannelse på en uddannelse, jeg vil gerne ud og bruge mine hænder, arbejde med det jeg faktisk gerne vil, det kan jeg desværre bare ikke.

Er selvfølgelig villig til at starte på en uddannelse hvis jeg virkelig SKAL! Men har nu indtil 9. december til at finde et job  

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

grinny skriver:

Jeg kan ikke komme på kursus, da det kun er for dem over 25. Jeg er jo i den "uheldige" situation at jeg er under 25 og derfor har jeg fået et uddannelsespålæg. Jeg er på et sted for folk på KH lige nu, men må kun være der 3 måneder og så har de, efter hvad de siger, deres fulde ret til at tage mine penge da jeg SKAL tage en uddannelse. Jeg synes bare ikke at man kan blive ved med at tage en uddannelse på en uddannelse, jeg vil gerne ud og bruge mine hænder, arbejde med det jeg faktisk gerne vil, det kan jeg desværre bare ikke.

Er selvfølgelig villig til at starte på en uddannelse hvis jeg virkelig SKAL! Men har nu indtil 9. december til at finde et job  

Hmm ja det er op ad bakke så!

Hvad er du uddannet til og kan man ikke lave en form for overbygning eller noget, så du ikke føler du spilder din tid?

Anmeld

17. september 2012

grinny

tarkoflen skriver:

Hmm ja det er op ad bakke så!

Hvad er du uddannet til og kan man ikke lave en form for overbygning eller noget, så du ikke føler du spilder din tid?

Mit hjerte banker for tal, så revisor  Og det er ikke så nemt at komme ind da det er meget få der mangler 

Næste stop er at bygge ud på uni i KBH, og jeg vil selvfælgelig gerne flytte, men havde aldrig regnet med at jeg ville blive nød til at flytte fra Lolland til STORE København 

Anmeld

18. september 2012

tarkoflen

grinny skriver:

Mit hjerte banker for tal, så revisor  Og det er ikke så nemt at komme ind da det er meget få der mangler 

Næste stop er at bygge ud på uni i KBH, og jeg vil selvfælgelig gerne flytte, men havde aldrig regnet med at jeg ville blive nød til at flytte fra Lolland til STORE København 

Hi hi ok, min far er revisor, og de mangler en elev, men det er godt nok i Århus, og det lyder til, at du er uddannet?

Jeg håber du kan komme ind på noget overbygning, så du ikke bliver vanvittig

Anmeld

18. september 2012

jydeinden

grinny skriver:

Og sur og tvær og bare pisse irriteret!!

Hvorfor er det at man snart HVER DAG skal ha' smidt i hovedet at når man er på kontanthjælp er det for at nasse på systemet? Igen idag var der en der sagde til mig at jeg jo bare kunne finde mig et job! WHAT?   Så skal du da være mere end velkommen til aat hjælpe mig!

Jeg har søgt i en radius af 2½ time fra mit hjem, jeg synes ikke at jeg ikke har gjort nok. Sender ansøgninger konstant, men er pisse uheldig!

Håber godt nok de en dag selv kommer til at stå i den lorte situation som det er! Jeg synes ikke det er sjovt at være et tal i statistikken, men sådan er det altså bare lige nu!

Åhh, havde brug for luft! 

fordi der er mange snævre synet mennesker.. går selv sygemeldt på kontanthjælp.. men uha nej ikke en gang blandt mine nærmeste tror de for godt på at man rent faktisk kan have store smerter som ung

Anmeld

18. september 2012

Majeha

grinny skriver:

Jeg er jo i den "uheldige" situation at jeg er under 25 og derfor har jeg fået et uddannelsespålæg.

Jeg kan ikke se, om du har børn, men som forsørger hører man ikke inde under den regel, heller ikke, hvis man er under 25 år.

Nogle af de regler, de sætter, synes jeg er langt ude i skoven. Har selv været på begge sider, dvs. jeg har selv siddet på jobcenteret og visiteret mennesker, der ansøgte om kh, og været på det. Pt. er jeg på barsel, men selv det kan jeg have svært ved at nyde, da jeg ikke har et fast job at vende tilbage til.

Så jeg kender udmærket frustrationen over at ønske et job, der er  næsten umuligt at få, samtidig med at folk mener, man selv er skyld i det, og "bare" kan gå ud og få sig et arbejde.

Anmeld

18. september 2012

grinny

tarkoflen skriver:

Hi hi ok, min far er revisor, og de mangler en elev, men det er godt nok i Århus, og det lyder til, at du er uddannet?

Jeg håber du kan komme ind på noget overbygning, så du ikke bliver vanvittig

Nej det er faktisk en elevplads jeg søger Men ja, Århus er godt nok meeeeget langt væk 

Anmeld

18. september 2012

tarkoflen

grinny skriver:

Nej det er faktisk en elevplads jeg søger Men ja, Århus er godt nok meeeeget langt væk 

Ja det er noget i den anden ende af landet! Ved dog heller ikke om de har fundet en... Men de har mange ansøgere og det er jo nok sådan det generelt er!

Anmeld

18. september 2012

grinny

tarkoflen skriver:

Ja det er noget i den anden ende af landet! Ved dog heller ikke om de har fundet en... Men de har mange ansøgere og det er jo nok sådan det generelt er!

Uhh ja, der er rigtig mange ansøger. Det ene sted jeg har været til samtale skulle de vælge 1 ud af 300-et eller andet. Jeg var heldig at jeg kom til samtale, hvor der var 5 der var blevet valgt ud, men kom desværre ikke længere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.