Åhh, jeg er så gal!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
32 svar
0 synes godt om
17. september 2012

grinny

Og sur og tvær og bare pisse irriteret!!

Hvorfor er det at man snart HVER DAG skal ha' smidt i hovedet at når man er på kontanthjælp er det for at nasse på systemet? Igen idag var der en der sagde til mig at jeg jo bare kunne finde mig et job! WHAT?   Så skal du da være mere end velkommen til aat hjælpe mig!

Jeg har søgt i en radius af 2½ time fra mit hjem, jeg synes ikke at jeg ikke har gjort nok. Sender ansøgninger konstant, men er pisse uheldig!

Håber godt nok de en dag selv kommer til at stå i den lorte situation som det er! Jeg synes ikke det er sjovt at være et tal i statistikken, men sådan er det altså bare lige nu!

Åhh, havde brug for luft! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

2721

17. september 2012

grinny

Bøllemyr skriver:

Åhh, tak 

Kan simpelthen blive så ked af det når folk smider sådan en kommentar i hovedet på mig 

Anmeld

17. september 2012

betina23

det heller ikk jorden at fyrre a sys det er så respektløst :/
stort

Anmeld

17. september 2012

grinny

betina23 skriver:

det heller ikk jorden at fyrre a sys det er så respektløst :/
stort

Det synes jeg også det er  

Anmeld

17. september 2012

2721

grinny skriver:

Åhh, tak 

Kan simpelthen blive så ked af det når folk smider sådan en kommentar i hovedet på mig 

Det kan jeg godt forstå
Mange mennesker er både ufølsomme og taktløse

Anmeld

17. september 2012

Janni.

Jeg har selv lige stået i de lediges kø, og fuck hvor er det bare nedern.!!  

for at held og lykken snart finder din vej. Hvilket område søger du indenfor? 

Jeg er uddannet SSH, og ihh hvor er der bare mange om buddet på de jobs.. 

Anmeld

17. september 2012

Loa

Tror simpelthen det kommer af uvidenhed.

Folk der ikke står i ledighed selv, ved simpelthen ikke hvor svært det kan være at finde et job.

Men samtidig bliver folk også "præget" af den slags omtale i medierne, som f.eks. ham Robert der er på kontanthjælp og nægter at tage et "lavere" arbejde..... Og så sætter folk alle kontanthjælpsmodtagere i samme bås som ham...

Anmeld

17. september 2012

Mettefpigen

Åhh kender det godt..... Søgte på hele fyn og der var 5 jobs i alt!!! :-S jaa det er skide nemt at finde arbejde.....

Anmeld

17. september 2012

MortilCilas

grinny skriver:

Og sur og tvær og bare pisse irriteret!!

Hvorfor er det at man snart HVER DAG skal ha' smidt i hovedet at når man er på kontanthjælp er det for at nasse på systemet? Igen idag var der en der sagde til mig at jeg jo bare kunne finde mig et job! WHAT?   Så skal du da være mere end velkommen til aat hjælpe mig!

Jeg har søgt i en radius af 2½ time fra mit hjem, jeg synes ikke at jeg ikke har gjort nok. Sender ansøgninger konstant, men er pisse uheldig!

Håber godt nok de en dag selv kommer til at stå i den lorte situation som det er! Jeg synes ikke det er sjovt at være et tal i statistikken, men sådan er det altså bare lige nu!

Åhh, havde brug for luft! 

Jeg har selv stået der! Flere gange enda. Synes ikke at man skal se ned på kontanthjælpsmodtager, for det er fanma da ikke let at finde et job!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.