hænge baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

HopinWishin

AnnePedersen skriver:

Naja gjorde det også især eftermiddag og aften men dt var pga sult aelvom jeg konstant ammede . Måske du sku overveje vælling som ekstra

hun er ik så gammel... så ku være jeg sku kombinere med MME... 

men hun er en hænge/hyggetrold hele dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Mor til Frederic og Freya

HopinWishin skriver:

så er vores baby 1 mdr og 2 dage.... og manden er lige startet på job.. han arbejder fra kl. 15-23....

vores datter vil hele tiden være i armen på mig... hun falder også i søvn her.. og helst med en babs i munden konstant...  hvis jeg så tror hun sover tungt og jeg vil ligge hende i sin seng, så vågner hun og begynder at græde...

jeg kan bare mærke på mig selv at det bliver hårdt for mig at være alene hele eftermiddagen og aftenen især når jeg ik kan foretage mig andet end at gå med hende på armen...

andre med baby der vil have tryghed og nærkontakt 24/7?

Har ikke lige læst de andres svar...

Men har du overvejet en slynge/bæresele? Min sp er en gammel dame der ikke går ind for den slags nytænkning - men som hun siger; hvis jeg kan have hende deri i 10-15 og få lavet bare lidt - så vil jeg have mere luft til at klare næste 'hænge på arm' periode...

Du kan også svøbe hende i en dyne, da hun derved er nemmere at lægge uden hun vågner.

At du er utryg kan hun også sagtens mærke, og så vil hhun søge mere tryghed ved at være hos dig.

Anmeld

17. september 2012

HopinWishin

Mor til Frederic og Freya skriver:

Har ikke lige læst de andres svar...

Men har du overvejet en slynge/bæresele? Min sp er en gammel dame der ikke går ind for den slags nytænkning - men som hun siger; hvis jeg kan have hende deri i 10-15 og få lavet bare lidt - så vil jeg have mere luft til at klare næste 'hænge på arm' periode...

Du kan også svøbe hende i en dyne, da hun derved er nemmere at lægge uden hun vågner.

At du er utryg kan hun også sagtens mærke, og så vil hhun søge mere tryghed ved at være hos dig.

jeg har den fra stokke - ska lige vænne mig til den

ska også tænke over at hun ka mærke jeg er stresset...

Anmeld

17. september 2012

modesty

AnnePedersen skriver:

Naja gjorde det også især eftermiddag og aften men dt var pga sult aelvom jeg konstant ammede . Måske du sku overveje vælling som ekstra

Hendes baby er 1 mdr.

Anmeld

17. september 2012

modesty

HopinWishin skriver:

jeg har den fra stokke - ska lige vænne mig til den

ska også tænke over at hun ka mærke jeg er stresset...

Jeg vil også helt klart anbefale at give bæreselen et forsøg. 

Evt. kan I også prøve en slyngevugge? Det er samme følelse som at blive svøbt/omsluttet og det kan give lidt urolige babyer den fornødne tryghed.

Anmeld

17. september 2012

2721

Sådan var min søn det meste af hans første 10 mdr, de første 4 mdr var han blot en udvendig graviditet-føles det som. Jeg lærte at elske min strækvikle de første mange mdr. Nu er han 27 mdr og jeg elsker min Mai thai.

Anmeld

17. september 2012

AnnaK89

Det gør Carolina også - eller det har hun gjort
Det er blevet meget bedre, hun er 2 mdr nu.
Hun var meget ked om eftermiddagen og aftenen, men jeg har en vikle jeg puttede hende i - det hjalp helt fantastisk så har man begge hænder fri til at lave noget, selvom baby bare vil hænge på en og baby får trygheden, så win/win

Anmeld

17. september 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har været der . Og nøj hvor er det hårdt i længden .
Jeg blev simpelthen nødt til , til sidst for at kunne hænge sammen og ligge ham på hans skum puslespil omgivet af et ton legetøj . Han var dog 5 måneder da jeg startede på det , de første 3 dage var hårde . han brokkede sig i et kvarter før han begyndte og kigge på legetøjet og tage fat i det . Han græd ikke sådan er Jeg helle ikke. Men han blev nødt til at lære og ligge selv .

Det gav virkelig pote , og det tog kun 3 dage , så længe de ikke skriger men kun brokker sig er Jeg af den opfattelse at det er godt at lade dem ligge lidt . Ingen børn tager skade af at sige lidt . Men de skal ikke græde eller skrige .

Håber det løser sig for dig ..

Anmeld

17. september 2012

mortilnoahogmelina

DEn første tid var min bæresele min redning , jeg kunne pakke hele vores lejlighed ned med ham i den, vi skulle flytte da han var en måned . Den var virkelig god og det var Så rart han ikke hang på armen men at jeg kunne lave noget ..

Anmeld

18. september 2012

Kay

HopinWishin skriver:

hvordan ved man om ens bryster er tømte?

har du så haft  problemer med hendes mave når du kombinerer?

jeg gør det at når hun ik vil sutte mere... men stadig er sulten... så prøver jeg at hånd udmalke og hvis der heller ik kommer mere der så får hun en flaske og der er ik mere problemer med maven end før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.