hænge baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

babymus77

HopinWishin skriver:

har flere gange overvejet at gå over til flaske... 

ammer du slet ikke, eller kombinerer du?...

Jeg prøvede flaske, men vil han ikke have!! Hvad gir du kay?? ( mærke) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Kay

HopinWishin skriver:

har flere gange overvejet at gå over til flaske... 

ammer du slet ikke, eller kombinerer du?...

kombinere

hun tømmer mine bryster og så får hun flaske efter hvis det er nødvendigt.... der spiser hun 40-80 ml 1-3 gange om dagen... hun får aldrig flaske uden at havde spist hos mig først... og vi bruger avent flasker... da min sp sagde at de var bedst hvis man ville suplere amning

Anmeld

17. september 2012

Kay

babymus77 skriver:

Jeg prøvede flaske, men vil han ikke have!! Hvad gir du kay?? ( mærke) 

nan 1 og i avent flasker efter amning hvis det er nødvendigt

Anmeld

17. september 2012

nielsen80

HopinWishin skriver:

sys også det er dejligt at mor er favoritten... men sys bare der er så mange ting jeg gerne vil ha lavet i huset også.. 

så er der nogle der siger jeg skal lade hende græde så hun falder i søvn af at være udmattet... sys jeg bare er synd... 

Puha kunne heller ikke lade Karla græde sig selv i søvn.

Vi har også aftner, hvor det eneste hun vil er at sutte og hænge på mor. Det har hjulpet lidt at svøbe hende, give en sut og ligge en brugt stofble(altså brugt til at tørre mælk væk) ned i liften. Det gør hun falder i søvn af sig selv engang imellem. Derudover, bruger vi en foldebog med smilende sort/hvid ansigter, som står i randen i liften....den kan hun sagtens ligge og kigge på, mens hun så falder i søvn.

(bare ideer, ikke sikkert det virker)

Anmeld

17. september 2012

HopinWishin

babymus77 skriver:

Kender jeg også:-) Sådan var aftnerne også her, er lidt bedre de sidste to dage.. Om det kiropraktor eller det held vides ikke, men det nydes:-) 

har der da været noget galt med din baby?..

Anmeld

17. september 2012

HopinWishin

Kay skriver:

kombinere

hun tømmer mine bryster og så får hun flaske efter hvis det er nødvendigt.... der spiser hun 40-80 ml 1-3 gange om dagen... hun får aldrig flaske uden at havde spist hos mig først... og vi bruger avent flasker... da min sp sagde at de var bedst hvis man ville suplere amning

hvordan ved man om ens bryster er tømte?

har du så haft  problemer med hendes mave når du kombinerer?

Anmeld

17. september 2012

HopinWishin

nielsen80 skriver:

Puha kunne heller ikke lade Karla græde sig selv i søvn.

Vi har også aftner, hvor det eneste hun vil er at sutte og hænge på mor. Det har hjulpet lidt at svøbe hende, give en sut og ligge en brugt stofble(altså brugt til at tørre mælk væk) ned i liften. Det gør hun falder i søvn af sig selv engang imellem. Derudover, bruger vi en foldebog med smilende sort/hvid ansigter, som står i randen i liften....den kan hun sagtens ligge og kigge på, mens hun så falder i søvn.

(bare ideer, ikke sikkert det virker)

har godt hørt tricket med stofbleen... svigermor gjorde det også... måske jeg skulle prøve også =)

Anmeld

17. september 2012

babymus77

HopinWishin skriver:

har der da været noget galt med din baby?..

Han pyllerede og græd om aftenen:-) i 14 dage... Prøvede ekstra mad.. Men kiropraktor hjalp;-) 

Anmeld

17. september 2012

AnnePedersen

Naja gjorde det også især eftermiddag og aften men dt var pga sult aelvom jeg konstant ammede . Måske du sku overveje vælling som ekstra

Anmeld

17. september 2012

HopinWishin

babymus77 skriver:

Han pyllerede og græd om aftenen:-) i 14 dage... Prøvede ekstra mad.. Men kiropraktor hjalp;-) 

okay.. synes faktisk ofte jeg hører spædbørn kommer til kiropraktor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.