hænge baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
38 svar
0 synes godt om
17. september 2012

HopinWishin

så er vores baby 1 mdr og 2 dage.... og manden er lige startet på job.. han arbejder fra kl. 15-23....

vores datter vil hele tiden være i armen på mig... hun falder også i søvn her.. og helst med en babs i munden konstant...  hvis jeg så tror hun sover tungt og jeg vil ligge hende i sin seng, så vågner hun og begynder at græde...

jeg kan bare mærke på mig selv at det bliver hårdt for mig at være alene hele eftermiddagen og aftenen især når jeg ik kan foretage mig andet end at gå med hende på armen...

andre med baby der vil have tryghed og nærkontakt 24/7?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Wimmie

HopinWishin skriver:

så er vores baby 1 mdr og 2 dage.... og manden er lige startet på job.. han arbejder fra kl. 15-23....

vores datter vil hele tiden være i armen på mig... hun falder også i søvn her.. og helst med en babs i munden konstant...  hvis jeg så tror hun sover tungt og jeg vil ligge hende i sin seng, så vågner hun og begynder at græde...

jeg kan bare mærke på mig selv at det bliver hårdt for mig at være alene hele eftermiddagen og aftenen især når jeg ik kan foretage mig andet end at gå med hende på armen...

andre med baby der vil have tryghed og nærkontakt 24/7?

Jep! Og min er 9 mdr 

Så 9 kg. dødvægt på armen konstant er skisme hårdt, hun vil bare hænge om halsen på mig - kun når jeg går tur med hende i klapvognen er det ok, og selv dér må jeg nogengange standse op og tage hende op lidt fordi hun vil hænge...

Men faktisk var hun ikke så meget en hænge-baby da hun var mindre, men det kommer vist i faser 

Anmeld

17. september 2012

Kay

sådan et par dage havde vi i sidste uge... tror det er de berygtede tigerspring

Anmeld

17. september 2012

HopinWishin

Wimmie skriver:

Jep! Og min er 9 mdr 

Så 9 kg. dødvægt på armen konstant er skisme hårdt, hun vil bare hænge om halsen på mig - kun når jeg går tur med hende i klapvognen er det ok, og selv dér må jeg nogengange standse op og tage hende op lidt fordi hun vil hænge...

Men faktisk var hun ikke så meget en hænge-baby da hun var mindre, men det kommer vist i faser 

9 mdr!!... åh.. jamen... hvordan foretager du dig så noget??... jeg sys min r** bliver fladere og fladere af at sidde her på sofaen med ammepude og computer...

Anmeld

17. september 2012

HopinWishin

Kay skriver:

sådan et par dage havde vi i sidste uge... tror det er de berygtede tigerspring

laura har været sådan siden vi kom hjem fra sygehuset...

Anmeld

17. september 2012

Wimmie

HopinWishin skriver:

9 mdr!!... åh.. jamen... hvordan foretager du dig så noget??... jeg sys min r** bliver fladere og fladere af at sidde her på sofaen med ammepude og computer...

Hehe, nogle gange er jeg heldig at beskæftige hende med noget legetøj, men så snart hun lige får øje på mig eller kommer i tanker om mig, så skal hun op og kramme igen 

Altså det er jo også dejligt med den nærhed, men du har ret i at det er lidt hårdt også. 

Anmeld

17. september 2012

Kay

HopinWishin skriver:

laura har været sådan siden vi kom hjem fra sygehuset...

hmmm... ja se det kan jeg så ik svare på...

det nummer med at falde i søvn ved brystet og vågne når hun bliver lagt laver Elna når hun er rigtig sulten men der ik rigtig kommer så meget mad ud... der hjælper det at give hende en flaske... (ikke at jeg skal opfordre til det)

men du kunne evt prøve at høre din sp?

Anmeld

17. september 2012

HopinWishin

Wimmie skriver:

Hehe, nogle gange er jeg heldig at beskæftige hende med noget legetøj, men så snart hun lige får øje på mig eller kommer i tanker om mig, så skal hun op og kramme igen 

Altså det er jo også dejligt med den nærhed, men du har ret i at det er lidt hårdt også. 

sys også det er dejligt at mor er favoritten... men sys bare der er så mange ting jeg gerne vil ha lavet i huset også.. 

så er der nogle der siger jeg skal lade hende græde så hun falder i søvn af at være udmattet... sys jeg bare er synd... 

Anmeld

17. september 2012

HopinWishin

Kay skriver:

hmmm... ja se det kan jeg så ik svare på...

det nummer med at falde i søvn ved brystet og vågne når hun bliver lagt laver Elna når hun er rigtig sulten men der ik rigtig kommer så meget mad ud... der hjælper det at give hende en flaske... (ikke at jeg skal opfordre til det)

men du kunne evt prøve at høre din sp?

har flere gange overvejet at gå over til flaske... 

ammer du slet ikke, eller kombinerer du?...

Anmeld

17. september 2012

babymus77

Kender jeg også:-) Sådan var aftnerne også her, er lidt bedre de sidste to dage.. Om det kiropraktor eller det held vides ikke, men det nydes:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.