Puha de sidste to dage har jeg bare været så ked og usikker.. men indtil videre har jeg ikke fået min mens, så der er da stadig håb... men er SÅ bange for en negativ test.. så jeg ved ikke om jeg tør teste.. men synes os det er forfærdeligt at få beskeden over telefon.. i sær hvis man sidder på arbejde og bryder sammen.. men hvis jeg tester tror jeg først det bliver torsdag morgen.. sår tør jeg måske, hvis mens indtil da er udeblevet....
Men puha ja når man starter de to uger er der bare en evighed til svar, men synes det var nemmere at være optimistisk i starten.. der vidste man jo cellen var som den skulle være... men nu er det jo ikke til at vide hvordan den har udviklet sig...
men tak for de søde ord... det hjælper altid lige lidt!!! 
Jeg håber virkelig også det lykkes for jer denne gang!!!! 
Det lyder til, at vi har det meget på samme måde 
Jeg bryder mig ikke om at sidde på arbejdet og få en opringning. Så er det rarere at kunne sidde derhjemme og tude over en eventuel negativ test. Det er også noget sjovere at kunne fejre den positive test med kæresten ved siden af 
Humøret svinger også helt vildt op og ned i dagene op til testen, det er en rutchebane.
Tak, jeg håber også meget, at dette er lykkens gang for os! 
Jeg
på torsdag og glæder mig til en positiv opdatering fra dig 
Anmeld