3 dage til bp .... er nederen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Lou

La´chrissen skriver:

Jeg tester altid inden, for hvis den er negativ,så er man forberedt, og hvis den så er positiv ved blodprøven ja så er det jo bare mega fedt.
Og hvis du får positiv test selv, så er der ikke så længe at vente på svar. Hihi. Men gør hvad du selv føler for. Jeg tror jeg skal teste i næste uge

Jeg synes virkelig det er svært.. for der er jo også den mulighed at hvis test er positiv så behøver jeg ikke nødvendigvis at gå at have det så dårligt... selv om man vel i teorien godt kan tage en positiv test og så bp er negativ, pga for lavt hcg i forhold til tiden, så man har haft en bio.

Men lige nu skal denne dag bare overstås... da jeg tror det var i det jeg burde få mens, hvis det var... måske også derfor jeg er ekstra nervøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

La´chrissen

Lou skriver:

Kære Heidi

Tak for svar.. ja jeg tænker også det måske slet ikke er så tosset.. men nu har jeg bare rigtig mærket så meget de sidste par dage, og så bliver jeg jo nervøs for at det så er gået tabt ... ja man bekymrer sig om ALT!!! men vi får se på torsdag.. er spændt og meget bange!

Jeg ved ikke om mine forsøg er særlig gode at sammenligne med, men efter hver mine ÆU har jeg har ret så ondt, og crinone har jeg fået det rigtig skidt af. Så tror også set skal føles lidt træls i maven endnu. Men kun gide tegn du slet ikke bløder.

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

Lou skriver:

Jeg synes virkelig det er svært.. for der er jo også den mulighed at hvis test er positiv så behøver jeg ikke nødvendigvis at gå at have det så dårligt... selv om man vel i teorien godt kan tage en positiv test og så bp er negativ, pga for lavt hcg i forhold til tiden, så man har haft en bio.

Men lige nu skal denne dag bare overstås... da jeg tror det var i det jeg burde få mens, hvis det var... måske også derfor jeg er ekstra nervøs...

Man kan slet ikke regne med hvornår man rigtig skulle have haft mens. De ligger bp ca den da de tror det skulle være. Men kroppen er helt ude af kontrol og ens tanker er alt for rundtosset. Hehe. Det er til at blive skør af. Men jeg synes det lyder meget positivt

Anmeld

18. september 2012

Lou

La´chrissen skriver:

Man kan slet ikke regne med hvornår man rigtig skulle have haft mens. De ligger bp ca den da de tror det skulle være. Men kroppen er helt ude af kontrol og ens tanker er alt for rundtosset. Hehe. Det er til at blive skør af. Men jeg synes det lyder meget positivt

ahh de ligger jo altid bp to uger efter ægoplægning, så tror da ikke det er efter hvornår de tror man får mens, det er jo vildt forskelligt fra kvinde til kvinde.. jeg tror mere det handler om hvornår de kan se man har nok hcg... men jeg har aldrig spurgt dem.

men så vidt jeg kan læse er der mange af dem der ikke bliver gravide som får mens inden bp, selv om det selvfølgelig ikke er nogen garanti.. men jo længere tid den bliver væk, jo mere tør man dog alligevel at håbe synes jeg...

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

Lou skriver:

ahh de ligger jo altid bp to uger efter ægoplægning, så tror da ikke det er efter hvornår de tror man får mens, det er jo vildt forskelligt fra kvinde til kvinde.. jeg tror mere det handler om hvornår de kan se man har nok hcg... men jeg har aldrig spurgt dem.

men så vidt jeg kan læse er der mange af dem der ikke bliver gravide som får mens inden bp, selv om det selvfølgelig ikke er nogen garanti.. men jo længere tid den bliver væk, jo mere tør man dog alligevel at håbe synes jeg...

Ja min mens kom altid inden bp. Men ja det er forskelligt, men den dag er jo det de ca regner med mens, da de jo har styret hele ens cyklus. Men håber virkelig for dig at du et gravid nu

Anmeld

18. september 2012

Putomanen

Puha de sidste to dage har jeg bare været så ked og usikker.. men indtil videre har jeg ikke fået min mens, så der er da stadig håb... men er SÅ bange for en negativ test.. så jeg ved ikke om jeg tør teste.. men synes os det er forfærdeligt at få beskeden over telefon.. i sær hvis man sidder på arbejde og bryder sammen.. men hvis jeg tester tror jeg først det bliver torsdag morgen.. sår tør jeg måske, hvis mens indtil da er udeblevet....

Men puha ja når man starter de to uger er der bare en evighed til svar, men synes det var nemmere at være optimistisk i starten.. der vidste man jo cellen var som den skulle være... men nu er det jo ikke til at vide hvordan den har udviklet sig...

men tak for de søde ord... det hjælper altid lige lidt!!!
Jeg håber virkelig også det lykkes for jer denne gang!!!!  

Det lyder til, at vi har det meget på samme måde

Jeg bryder mig ikke om at sidde på arbejdet og få en opringning. Så er det rarere at kunne sidde derhjemme og tude over en eventuel negativ test. Det er også noget sjovere at kunne fejre den positive test med kæresten ved siden af

Humøret svinger også helt vildt op og ned i dagene op til testen, det er en rutchebane.

Tak, jeg håber også meget, at dette er lykkens gang for os!

Jeg  på torsdag og glæder mig til en positiv opdatering fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.