3 dage til bp .... er nederen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

tarkoflen

Lou skriver:

Ja jeg tror vi er et par stykker så hopper med på den!!!

HELT ENIG!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Jeg hopper lige med på denne her også Hihi

Ja gør det vi er vist nogle stykker, der gerne vil stoppe med flere behandlinger for denne gang

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Ja gør det vi er vist nogle stykker, der gerne vil stoppe med flere behandlinger for denne gang

Ja tak

Anmeld

17. september 2012

Putomanen

Øv, jeg kender det alt for godt. De 14 dage går bare såååå langsomt, at jeg glæder mig altid til at kunne teste. Lige indtil et par dage inden, så bliver jeg vildt bange for at få en negativ test...

Der er mange herinde, som ikke har haft nogle symptomer før de testede og haft en dårlig fornemmelse, som alligevel har været gravid.  Jeg håber, at det samme er gældende for dig

Anmeld

17. september 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jeg tror du har helt ret! Men det er svært ikke at være opmærksom på alting!

Ja vi burde nok rose os selv for alt det vi går igennem! Det er jo ikke ligefrem en nem tid!

Der er ingen af os, der skal igennem det her igen før vi vil have en mere, skal vi ikke blive enige om det?

Den er jeg også helt med på!!!!!!!

Anmeld

18. september 2012

Lou

Putomanen skriver:

Øv, jeg kender det alt for godt. De 14 dage går bare såååå langsomt, at jeg glæder mig altid til at kunne teste. Lige indtil et par dage inden, så bliver jeg vildt bange for at få en negativ test...

Der er mange herinde, som ikke har haft nogle symptomer før de testede og haft en dårlig fornemmelse, som alligevel har været gravid.  Jeg håber, at det samme er gældende for dig

Puha de sidste to dage har jeg bare været så ked og usikker.. men indtil videre har jeg ikke fået min mens, så der er da stadig håb... men er SÅ bange for en negativ test.. så jeg ved ikke om jeg tør teste.. men synes os det er forfærdeligt at få beskeden over telefon.. i sær hvis man sidder på arbejde og bryder sammen.. men hvis jeg tester tror jeg først det bliver torsdag morgen.. sår tør jeg måske, hvis mens indtil da er udeblevet....

Men puha ja når man starter de to uger er der bare en evighed til svar, men synes det var nemmere at være optimistisk i starten.. der vidste man jo cellen var som den skulle være... men nu er det jo ikke til at vide hvordan den har udviklet sig...

men tak for de søde ord... det hjælper altid lige lidt!!!
Jeg håber virkelig også det lykkes for jer denne gang!!!!  

Anmeld

18. september 2012

Heidimed lea

menssmerterne kan sagtens være et positivt tegn. jeg havde dem i alle mine 3 graviditeter. 2 af dem ICSI   held og lykke på torsdag

knus Heidi

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

Lou skriver:

Puha de sidste to dage har jeg bare været så ked og usikker.. men indtil videre har jeg ikke fået min mens, så der er da stadig håb... men er SÅ bange for en negativ test.. så jeg ved ikke om jeg tør teste.. men synes os det er forfærdeligt at få beskeden over telefon.. i sær hvis man sidder på arbejde og bryder sammen.. men hvis jeg tester tror jeg først det bliver torsdag morgen.. sår tør jeg måske, hvis mens indtil da er udeblevet....

Men puha ja når man starter de to uger er der bare en evighed til svar, men synes det var nemmere at være optimistisk i starten.. der vidste man jo cellen var som den skulle være... men nu er det jo ikke til at vide hvordan den har udviklet sig...

men tak for de søde ord... det hjælper altid lige lidt!!!
Jeg håber virkelig også det lykkes for jer denne gang!!!!  

Jeg tester altid inden, for hvis den er negativ,så er man forberedt, og hvis den så er positiv ved blodprøven ja så er det jo bare mega fedt.
Og hvis du får positiv test selv, så er der ikke så længe at vente på svar. Hihi. Men gør hvad du selv føler for. Jeg tror jeg skal teste i næste uge

Anmeld

18. september 2012

Lou

Heidimed lea skriver:

menssmerterne kan sagtens være et positivt tegn. jeg havde dem i alle mine 3 graviditeter. 2 af dem ICSI   held og lykke på torsdag

knus Heidi

Kære Heidi

Tak for svar.. ja jeg tænker også det måske slet ikke er så tosset.. men nu har jeg bare rigtig mærket så meget de sidste par dage, og så bliver jeg jo nervøs for at det så er gået tabt ... ja man bekymrer sig om ALT!!! men vi får se på torsdag.. er spændt og meget bange!

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

Heidimed lea skriver:

knus Heidi

Har du prøvet at plet bløde også inden test dag? hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.