Putomanen skriver:
Øv, jeg kender det alt for godt. De 14 dage går bare såååå langsomt, at jeg glæder mig altid til at kunne teste. Lige indtil et par dage inden, så bliver jeg vildt bange for at få en negativ test...
Der er mange herinde, som ikke har haft nogle symptomer før de testede og haft en dårlig fornemmelse, som alligevel har været gravid.
Jeg håber, at det samme er gældende for dig 

Puha de sidste to dage har jeg bare været så ked og usikker.. men indtil videre har jeg ikke fået min mens, så der er da stadig håb... men er SÅ bange for en negativ test.. så jeg ved ikke om jeg tør teste.. men synes os det er forfærdeligt at få beskeden over telefon.. i sær hvis man sidder på arbejde og bryder sammen.. men hvis jeg tester tror jeg først det bliver torsdag morgen.. sår tør jeg måske, hvis mens indtil da er udeblevet....
Men puha ja når man starter de to uger er der bare en evighed til svar, men synes det var nemmere at være optimistisk i starten.. der vidste man jo cellen var som den skulle være... men nu er det jo ikke til at vide hvordan den har udviklet sig...
men tak for de søde ord... det hjælper altid lige lidt!!! 
Jeg håber virkelig også det lykkes for jer denne gang!!!! 
Anmeld