3 dage til bp .... er nederen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Lou

tarkoflen skriver:

Mine smerter kom og gik også lidt, og jeg nåede flere gange ned i hullet med, at det nok ikke lykkedes...

Jeg håber godt nok også du er lige i hælene på mig

åhh det er jeg glad for at høre, at det også gik lidt op og ned for dig både med humør og med smerterne, .. tror bare man over analysere alt.

Var i djurs sommerland i lørdags, og have bestemt mig for at jeg ikke skulle prøve noget.. det var en famlie tur så ville ikke sige den fra.. jeg ELSKER at prøve vilde ting, og kom til at prøve en lille af rutchebanerne... og det har jeg selvfølgelig hadet mig selv for at jeg gjorde, men da jeg stod i det kunne jeg ikke se at en lille bitte tur skulle kunne skade noget så småt inden i... men bagefter, så bliver man så bange for det alligevel... dumt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

tarkoflen

Lou skriver:

åhh det er jeg glad for at høre, at det også gik lidt op og ned for dig både med humør og med smerterne, .. tror bare man over analysere alt.

Var i djurs sommerland i lørdags, og have bestemt mig for at jeg ikke skulle prøve noget.. det var en famlie tur så ville ikke sige den fra.. jeg ELSKER at prøve vilde ting, og kom til at prøve en lille af rutchebanerne... og det har jeg selvfølgelig hadet mig selv for at jeg gjorde, men da jeg stod i det kunne jeg ikke se at en lille bitte tur skulle kunne skade noget så småt inden i... men bagefter, så bliver man så bange for det alligevel... dumt!!

Det gjorde det

Åhh jeg havde været til yoga dagen før jeg blødte lidt, og blev så bange for, om det var fordi jeg havde lavet nogle øvelser jeg ikke måtte og var sikker på, at det måtte være min egen skyld, hvis det ikke var som det skulle være! Man bliver vanvittig og analyserer alt! Var det nu den indkøbspose med 1 kg kartofler og en pakke kød, der gjorde jeg havde ondt og alt mulig tåbeligt. Og det er sikkert bare fjollet, men når man ved hvad det indebære at skulle igennem endnu et forsøg, så er det nok bare sådan!

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

Lou skriver:

Ja det har jo været en lang proces.. men har holdt den lidt for mig selv.. da jeg har været bange for at hvis jeg åbnede munden så ville det give bagslag.. virkelig underligt.

men ja det er skønt at være nået så langt, men også frygteligt.. man er bare så opmærksom på alt, og ens hoved er ved at eksplodere af tanker. Jeg overvejer også at teste, men jeg er så bange for at den er negativ.. men tester nok onsdag morgen, jeg kan slet ikke holde ud at sidde herude torsdag på arbejdet og få af vide hvis den er negativ, så vil jeg næsten hellere vide det inden.

Uhh kan se du ruger p åto fryse æg nu.. hvor fedt, ... vi fk desværre ikke nogen til frys øv... så håber jeg, det er det der skal til for jer nu!!
Det er da vildt spændende!!

Ja kender god følelsen af det.
Ja alle de bekymringer er til at blive sindssyg af. Men for os begge

Anmeld

17. september 2012

Lou

tarkoflen skriver:

Det gjorde det

Åhh jeg havde været til yoga dagen før jeg blødte lidt, og blev så bange for, om det var fordi jeg havde lavet nogle øvelser jeg ikke måtte og var sikker på, at det måtte være min egen skyld, hvis det ikke var som det skulle være! Man bliver vanvittig og analyserer alt! Var det nu den indkøbspose med 1 kg kartofler og en pakke kød, der gjorde jeg havde ondt og alt mulig tåbeligt. Og det er sikkert bare fjollet, men når man ved hvad det indebære at skulle igennem endnu et forsøg, så er det nok bare sådan!

åhh det er ikke kun mig...  og helt ærligt, så tror jeg slet ikke det er den slags ting der får det til at gå galt, for tror mest embryo er skøbeligt i sig selv og ikke så meget pga udefrakommende faktorer..

hvor er vi dumme, vi bebrejder os selv så meget... med alt det vi er igennem burde vi rose os selv!!

Men ja det er nok fordi, man ved hvor meget man har været igennem, både det fysiske og det mentale, og hvor lidt man ønsker at skulle det igennem igen...

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

Lou skriver:

åhh det er ikke kun mig...  og helt ærligt, så tror jeg slet ikke det er den slags ting der får det til at gå galt, for tror mest embryo er skøbeligt i sig selv og ikke så meget pga udefrakommende faktorer..

hvor er vi dumme, vi bebrejder os selv så meget... med alt det vi er igennem burde vi rose os selv!!

Men ja det er nok fordi, man ved hvor meget man har været igennem, både det fysiske og det mentale, og hvor lidt man ønsker at skulle det igennem igen...

Jeg tror du har helt ret! Men det er svært ikke at være opmærksom på alting!

Ja vi burde nok rose os selv for alt det vi går igennem! Det er jo ikke ligefrem en nem tid!

Der er ingen af os, der skal igennem det her igen før vi vil have en mere, skal vi ikke blive enige om det?

Anmeld

17. september 2012

Miss BananaHammock

Lou skriver:

ja i går var det to uger siden jeg tog sprøjten, så det har du nok ret i er ude af kroppen nu.. jeg tror jeg venter med at teste til onsdag, hvis jeg tester, da jeg er lidt ræd for reaktionen hvis den er negativ.. hvis jeg kommer over dagen  i morgen uden at få mens.. så kan det være jeg tror mere på det... jeg ved ikke helt, ens tanker er ikke altid så logiske.

Men har tænkt det samme som du siger, at man nok ikke stopper med at være urolig, når man har fået det positive svar... man bliver nok bare urolig for hvordan det hel fortsætter... om der er hjerteblink der i uge 7 og om man abortere i mellemtiden eller inden uge 12.. ja der er mange ting at være bekymret for.. man må prøve at være så positiv som muligt, for ens egen og barnets skyld...

Positivitet er godt!!

for alt går godt og at der er gode nyheder på vej!

Anmeld

17. september 2012

Lou

tarkoflen skriver:

Ja vi burde nok rose os selv for alt det vi går igennem! Det er jo ikke ligefrem en nem tid!

Der er ingen af os, der skal igennem det her igen før vi vil have en mere, skal vi ikke blive enige om det?

Jo det synes jeg vi skal blive enige i!!!  Det kunne jeg virkelig godt tænke mig!!!

Anmeld

17. september 2012

Lou

Miss BananaHammock skriver:

Positivitet er godt!!

for alt går godt og at der er gode nyheder på vej!

tak !!!

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Jeg hopper lige med på denne her også Hihi

Anmeld

17. september 2012

Lou

La´chrissen skriver:

Jeg hopper lige med på denne her også Hihi

Ja jeg tror vi er et par stykker så hopper med på den!!!

HELT ENIG!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.