Lou skriver:
tja jeg er ikke sikker men forventet mens er vel normalt 2 uger efter ægløsning, og fik taget æg ud tirsdag, så det måske først i morgen.. det er næsten ikke til at bære - jeg er mere bange end jeg havde regnet med... men dejligt at høre at du havde det på samme måde og at det så ende med at gå så godt!! 
har også overvejet at teste, men synes jeg har læst noget med at det fra ægløsningssprøjten kan give falsk positiv udslag på en gtest, så tør ikke helt...
mener at det er 12 - 14 dage man siger man skal vente også kan man regne med at ÆL sprøjten er ude af kroppen. Og den tager man jo før ÆU så det er jo længe siden for dig nu. - Så hvis du tester nu burde det ikke kunne give falsk resultat.
Uroen er der længe - også selvom man bliver gravid. Os i behandling er bare præget af en hel anden uro tror jeg. Min stoppede først efter MD scanning, så det at blive gravid fik selvfølgelig tankerne om "kan jeg bliver gravid" til at forsvinde, men blev erstattet af "det går galt, jeg tør ikke tro på det" tanken.
Havde det været op til min mand, så havde jeg ikke testet før BP for han ved hvor skuffet en neg. test gør mig og han kunne jo hverken gøre fra eller til indtil det var bekræftet af enten mens eller bp, så for ham var det først rigtig da vi fik svar fra klinikken og bp. Men jeg kunne ikke dy mig, så derfor testede jeg.
Anmeld