Ruger på livet løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Putomanen

fnuggi skriver:

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Lægen sagde, at en 2-cellet kunne blive et 4-cellet om lidt, og at det var bedre end et 3-cellet. Så jeg er meget tilfreds.

I bedste tilfælde er det også "kun" det ene æg der sætter sig fast. Jeg ville bare gerne have de bedste chancer, nu hvor det er vores 4. forsøg.

Mange tak, lige nu er der laaang tid til...

Jeg kender godt skuffelsen over, at der ikke er til fryseren, men det tror jeg, at det er meget normalt, og nok endnu mere, når det er sidste forsøg for nu...

Men jeg hepper og alt hvad jeg kan for at det er sidste gang l skal igennem det her!

Anmeld

17. september 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Det skal være en god måned i barnløshedsbehandlingsgruppen

Jeg sender positive tanker til jer begge!

Det har vi 3 hermed besluttet, at det er....

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Det har vi 3 hermed besluttet, at det er....

Det er en aftale

Anmeld

17. september 2012

Putomanen

M (: skriver:

Nu synes jeg altså også det er jeres tur næste gang, så krydser alt hvad krydses kan, for at det lykkedes denne gang! 

Det synes jeg bestemt også, at det er

Anmeld

17. september 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jeg kender godt skuffelsen over, at der ikke er til fryseren, men det tror jeg, at det er meget normalt, og nok endnu mere, når det er sidste forsøg for nu...

Men jeg hepper og alt hvad jeg kan for at det er sidste gang l skal igennem det her!

Vi har aldrig haft særlig mange æg, som har udviklet sig som de skal, så der ligger "kun" 1 i fryseren til os. Derfor havde jeg heller ikke regnet med, at der kom det denne gang. Til gengæld var det en kæmpe sejr, at vi kunne få 2 æg op

Jeg håber at dine hep og  hjælper os lidt på vej

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Vi har aldrig haft særlig mange æg, som har udviklet sig som de skal, så der ligger "kun" 1 i fryseren til os. Derfor havde jeg heller ikke regnet med, at der kom det denne gang. Til gengæld var det en kæmpe sejr, at vi kunne få 2 æg op

Jeg håber at dine hep og  hjælper os lidt på vej

Jeg tror på, at l først skal bruge igloægget til barn nr. 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.