Ruger på livet løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ja det ville det. Det er også noget af det jeg glæder mig helt vildt meget til! At kunne lave en test med 2 (TO!!!!) streger på

Det er "sjovt", at noget som er så nemt for andre, kan være et kæmpe mål og succes for os andre

Jeg håber, at det snart sker for os begge!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Putomanen

M (: skriver:

for at det går godt, og at der sætter sig mindst et guldæg fast! Sender en god portion babystøv i din retning - jeg skal alligevel ikke bruge min dosis lige med det første.  *Puuuuuust*

Mange tak

Jeg bliver ovenud lykkelig, hvis bare det ene sætter sig fast! Jeg tager gladeligt mod lidt babystøv, tak

Anmeld

17. september 2012

M (:

Putomanen skriver:

Mange tak

Jeg bliver ovenud lykkelig, hvis bare det ene sætter sig fast! Jeg tager gladeligt mod lidt babystøv, tak

Nu synes jeg altså også det er jeres tur næste gang, så krydser alt hvad krydses kan, for at det lykkedes denne gang! 

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg ringede til klinikken i morges, og der var 2 æg, som havde udviklet sig som de skulle. Et 2-cellet æg og et 4-cellet æg. Ægoplægningen var desværre ret smertefuld, da min livmoderhals gemmer sig væk. Men jeg fik lagt begge æg op, og er nu endelig ruger.

Det var ærgeligt, at der ikke var nok til fryseren, men jeg er vildt glad for at have fået lagt 2 æg op.

Nu er det "bare" at vente på testdag d. 1/10...

Tak for jeres

Ihh hvor en dejlig nyhed! Hvor er det bare fedt, og man må sige der var gode æg imellem! Vi havde et 2 og et 3 cellet æg, så jo slet ikke så fint som dit

Jeg var også ærgelig over at der ikke var æg til fryseren, men nu er det fuldstændig ligemeget! Så må vi betale for nr. 2, nu ved vi hvad der virker!

Jeg Alt hvad jeg kan for en god bp den 1/10 og at ventetiden ikke bliver alt for lang!

Stort

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Jeg sender lige en masse her også. Det skal nok gå denne gang, det skal det bare. Det må være en god månede

Det skal være en god måned i barnløshedsbehandlingsgruppen

Jeg sender positive tanker til jer begge!

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Det skal være en god måned i barnløshedsbehandlingsgruppen

Jeg sender positive tanker til jer begge!

Tak

Anmeld

17. september 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Det er "sjovt", at noget som er så nemt for andre, kan være et kæmpe mål og succes for os andre

Jeg håber, at det snart sker for os begge!!!

Ja det er det!

Da man gik i folkeskole og havde seksual undervisning blev der ALTID påpeget at man altså skulle passe meeeeeeeeget på, for ellers blev man gravid.

Det er slet ikke til at forstå at det så skal være SÅ svært for os.

Krydser også fingre for os begge !

Anmeld

17. september 2012

fnuggi

17. september 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Ihh hvor en dejlig nyhed! Hvor er det bare fedt, og man må sige der var gode æg imellem! Vi havde et 2 og et 3 cellet æg, så jo slet ikke så fint som dit

Jeg var også ærgelig over at der ikke var æg til fryseren, men nu er det fuldstændig ligemeget! Så må vi betale for nr. 2, nu ved vi hvad der virker!

Jeg Alt hvad jeg kan for en god bp den 1/10 og at ventetiden ikke bliver alt for lang!

Stort

Lægen sagde, at en 2-cellet kunne blive et 4-cellet om lidt, og at det var bedre end et 3-cellet. Så jeg er meget tilfreds.

I bedste tilfælde er det også "kun" det ene æg der sætter sig fast. Jeg ville bare gerne have de bedste chancer, nu hvor det er vores 4. forsøg.

Mange tak, lige nu er der laaang tid til...

Anmeld

17. september 2012

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ja det er det!

Da man gik i folkeskole og havde seksual undervisning blev der ALTID påpeget at man altså skulle passe meeeeeeeeget på, for ellers blev man gravid.

Det er slet ikke til at forstå at det så skal være SÅ svært for os.

Krydser også fingre for os begge !

Ja, der turde man kan nok at kigge på en fyr/dreng, fordi man frygtede graviditet. Det er lidt "sjovt" at vi har rendt rundt og beskyttet os selv. Men det er selvfølgelig ikke til at vide, om man bliver gravid med det samme eller ej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.