Ruger på livet løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
36 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Putomanen

Jeg ringede til klinikken i morges, og der var 2 æg, som havde udviklet sig som de skulle. Et 2-cellet æg og et 4-cellet æg. Ægoplægningen var desværre ret smertefuld, da min livmoderhals gemmer sig væk. Men jeg fik lagt begge æg op, og er nu endelig ruger.

Det var ærgeligt, at der ikke var nok til fryseren, men jeg er vildt glad for at have fået lagt 2 æg op.

Nu er det "bare" at vente på testdag d. 1/10...

Tak for jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Miss BananaHammock

Jaiii - har ventet hele dagen på denne update! Krydser fortsat frem til 1/10 på at det er jeres tur nu!

Anmeld

16. september 2012

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

Jaiii - har ventet hele dagen på denne update! Krydser fortsat frem til 1/10 på at det er jeres tur nu!

Tusind tak, jeg er også rigtig glad for resultatet!

Jeg håber, at dine krydsende fingre hjælper

Anmeld

16. september 2012

metski83

Putomanen skriver:

Jeg ringede til klinikken i morges, og der var 2 æg, som havde udviklet sig som de skulle. Et 2-cellet æg og et 4-cellet æg. Ægoplægningen var desværre ret smertefuld, da min livmoderhals gemmer sig væk. Men jeg fik lagt begge æg op, og er nu endelig ruger.

Det var ærgeligt, at der ikke var nok til fryseren, men jeg er vildt glad for at have fået lagt 2 æg op.

Tak for jeres

Krydser alt hvad jeg kan for at de bliver der 

Anmeld

16. september 2012

Putomanen

metski83 skriver:

Krydser alt hvad jeg kan for at de bliver der 

Mange tak. Jeg håber også at de er kampstærke

Anmeld

16. september 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Tak for jeres

Hej

Øv at høre at du havde smerter idag, det er skisme ikke sjovt håber at du kommet oven på igen  og hvor er det bare super godt at høre at der var æg til oplægning idag  og så oven i købet to Tillykke med de to fine æg  du kan tro at jeg  for dig så er det bare med at tage den med ro og hygge på sofaen de næste 3 dage hihi, det var det min veninde anbefalde mig det, da jeg fik sat æg op

Er spændt på en update fra dig d. 01.10.12 og pas på jer selv

Anmeld

16. september 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Tak for jeres

Ej hvor spændende.. krydser for at det ender ud med to fine streger på testen.

Anmeld

16. september 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Hej

Øv at høre at du havde smerter idag, det er skisme ikke sjovt håber at du kommet oven på igen  og hvor er det bare super godt at høre at der var æg til oplægning idag  og så oven i købet to Tillykke med de to fine æg  du kan tro at jeg  for dig så er det bare med at tage den med ro og hygge på sofaen de næste 3 dage hihi, det var det min veninde anbefalde mig det, da jeg fik sat æg op

Er spændt på en update fra dig d. 01.10.12 og pas på jer selv

Desværre plejer ÆO at være smertefuld for mig, så det skal bare overstås.

Mange tak for de , jeg håber meget, at de hjælper  Den står desværre på arbejde i morgen, men det bliver nu også meget rart at få noget andet at tænke på.

Anmeld

16. september 2012

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ej hvor spændende.. krydser for at det ender ud med to fine streger på testen.

Mange tak... Det ville bare være så skønt at opleve de to fine streger

Anmeld

16. september 2012

nielsen80

fedt med to guldæg! Håber sådan den er der for jer denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.