Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor skønt
Lige hvad vi alle sammen håbede på
Nu skal vi bare have alle de positive tanker sendt til maveregionen, så de kan sætte sig fast
nielsen80 skriver: fedt med to guldæg! Håber sådan den er der for jer denne gang.
fedt med to guldæg! Håber sådan den er der for jer denne gang.
Jeg er også rigtig glad for, at vi kunne få lagt 2 æg op. Så burde vores chancer for succes være større
La´chrissen skriver: Jeg sender lige en masse her også. Det skal nok gå denne gang, det skal det bare. Det må være en god månede
Jeg sender lige en masse her også. Det skal nok gå denne gang, det skal det bare. Det må være en god månede
Mange tak Jeps, det skal bare være vores måned!!!
Putomanen skriver: Jeg ringede til klinikken i morges, og der var 2 æg, som havde udviklet sig som de skulle. Et 2-cellet æg og et 4-cellet æg. Ægoplægningen var desværre ret smertefuld, da min livmoderhals gemmer sig væk. Men jeg fik lagt begge æg op, og er nu endelig ruger. Det var ærgeligt, at der ikke var nok til fryseren, men jeg er vildt glad for at have fået lagt 2 æg op. Nu er det "bare" at vente på testdag d. 1/10... Tak for jeres
Jeg ringede til klinikken i morges, og der var 2 æg, som havde udviklet sig som de skulle. Et 2-cellet æg og et 4-cellet æg. Ægoplægningen var desværre ret smertefuld, da min livmoderhals gemmer sig væk. Men jeg fik lagt begge æg op, og er nu endelig ruger.
Det var ærgeligt, at der ikke var nok til fryseren, men jeg er vildt glad for at have fået lagt 2 æg op.
Nu er det "bare" at vente på testdag d. 1/10...
Tak for jeres
Uh hvor er det spændende!
alt hvad jeg kan for at de bliver hvor de skal være.
Sender dig lige en masse positive tanker og en ordentlig omgang babyklister
Nessie skriver: Hvor skønt Lige hvad vi alle sammen håbede på Nu skal vi bare have alle de positive tanker sendt til maveregionen, så de kan sætte sig fast
Jeg er rigtig glad for, at der var 2 fine æg, som kunne blive lagt op. Lige nu sender jeg en masse god karme ned til underlivet
Mange tak for de og tanker, det varmer helt ubeskriveligt!
Miss Church skriver: Uh hvor er det spændende! alt hvad jeg kan for at de bliver hvor de skal være. Sender dig lige en masse positive tanker og en ordentlig omgang babyklister
Tak for det, det er dejligt med alle de søde tanker!
Jeg håber også, at de bliver hvor de er og sætter sig rigtig godt fast...
Putomanen skriver: Mange tak... Det ville bare være så skønt at opleve de to fine streger
Mange tak... Det ville bare være så skønt at opleve de to fine streger
Putomanen skriver: Desværre plejer ÆO at være smertefuld for mig, så det skal bare overstås. Mange tak for de , jeg håber meget, at de hjælper Den står desværre på arbejde i morgen, men det bliver nu også meget rart at få noget andet at tænke på.
Desværre plejer ÆO at være smertefuld for mig, så det skal bare overstås.
Mange tak for de , jeg håber meget, at de hjælper Den står desværre på arbejde i morgen, men det bliver nu også meget rart at få noget andet at tænke på.
så går tiden også lidt hurtigere
for at det går godt, og at der sætter sig mindst et guldæg fast! Sender en god portion babystøv i din retning - jeg skal alligevel ikke bruge min dosis lige med det første. *Puuuuuust*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128