Nej, kvinder og mænd tænker absolut ikke ens.
Jeg har talt med ham om problemet nu, jeg sagde til ham at jeg ikke ville have at han tog hjem til hende alene. Desværre blev han lidt irriteret og små sur over det, for han gad faktisk ikke at der var nogen der skulle bestemme over ham, og hvem han skulle se. Jeg sagde til ham at jeg jo ikke bestemte en dyt, for han kunne jo i grunden gøre som han ville, han skulle bare ikke regne med at jeg var der når han kom hjem, hvis han valgte at tage hjem til hende. Så valget er jo op til ham.
Jeg fortalte ham at jeg faktisk blev ked af at han valgte at blive sur over det jeg sagde, fordi at det for mig ikke burde være et svært valg. Havde han et problem med at jeg så en af mine mandlige venner, havde jeg da afsluttet møderne med det samme.
Jeg pointerede også MEGET kraftigt, at jeg jo ikke nægtede ham at have kontakt med hende, for selvfølgelig skulle de da beholde deres venskab, det var bare de der møder jeg ikke ville finde mig i.
Jeg håber det bliver lidt nemmere at leve med det på denne måde, ellers må det jo bare slutte her.. Længere er den ikke.
I skal have tusinde tak for alle jeres svar
Dem er jeg glad for 
Mvh Stina (Den nok alt for naive kæreste)
Anmeld