Knas i kærligheden - mangel på respekt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

Den lykkelige

Jeg har lige læst det op for min forlovede.. han sagde at det virker helt hen i vejret det der!
Han sagde (og undskyld jeg skriver det ligeud) men "Er hun naiv eller hvad?"..
Han kan slet ikke forstå du gider det og da jeg læste det svar som LMX har givet dig.. sagde han "det er hørt!! Sådan skal det være"..
Jeg tror jeg vil give ham ret! Jeg gad ikke være en del af det..
Jeg håber meget i finder en løsning!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Mettefpigen

Jeg har haft lidt a la det samme problem med min kæreste..... Jeg sagde til ham at det er fint at hun havde en veninde, men at der var nogle ting der måtte laves om ellers kunne jeg ikk leve med det.... F.eks. At han ikk skulle ses mere med hende end mig, at de ikk skulle holde i hånd, at han ikk skulle holde noget hemmeligt for mig.... Sådan nogle ting.... Og det accepterede han :-) synes du skal tage en snak med ham om hvad du ikk kan lide ved det.... Og tænke grundigt igennem om du virkelig stoler på ham.....

Anmeld

15. september 2012

LMX

Den lykkelige skriver:

Jeg har lige læst det op for min forlovede.. han sagde at det virker helt hen i vejret det der!
Han sagde (og undskyld jeg skriver det ligeud) men "Er hun naiv eller hvad?"..
Han kan slet ikke forstå du gider det og da jeg læste det svar som LMX har givet dig.. sagde han "det er hørt!! Sådan skal det være"..
Jeg tror jeg vil give ham ret! Jeg gad ikke være en del af det..
Jeg håber meget i finder en løsning!!!

Haha.. Det er da rart at der er nogen som er enige

Jeg håber TS finder en løsning som hun kan leve med

Anmeld

15. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg ville give et ultimatum. Dig eller veninden, jeg synes ikke at i orden at de spiser og ser film sammen det er noget kæreste par gør. 

Anmeld

15. september 2012

betina23

Overrask ham og veninden den dag de skal ses.. sig den dag du ikk kommer hjem du har en aftale efter job.. og så dukker du op da du har glemt noget så ser du om de virkelig laver noget eller om de bare snakker

Anmeld

15. september 2012

wamse

LMX skriver:

Jeg er nok lidt ensporet.. Jeg var smuttet. Gider ikke en mand som har brug for at hygge på det plan med en anden kvinde.

Nej tak.. Gi mig en mand der hygger med gutterne på det lokale værtshus ind imellem og som vil bære mig frem på hænder og fødder!

Anmeld

15. september 2012

modesty

Til dem i denne tråd der ikke synes om venskabet: Selvfølgelig er det da i orden at de spiser sammen og går i biffen o.s.v.! Det gør jeg da med alle mine venner, mænd som kvinder. Og ja - jeg har været i seng med min bedste ven flere gange, og det ved min mand godt og det er ikke noget problem overhovedet.

Til TS: Han lyver sandsynligvis fordi han ved at du ikke vil synes det er cool at de har haft sex. Det betyder ikke at han stadig har følelser i klemme, blot at han ikke gider konflikten med dig.

Det der med at han godt kunne vænne sig til at hun var hans vækkeur - var det noget han skrev mens I har været sammen? For så ville jeg ikke synes at det var okay...

Anmeld

15. september 2012

PernilleogLouis

LMX skriver:

Jeg er nok lidt ensporet.. Jeg var smuttet. Gider ikke en mand som har brug for at hygge på det plan med en anden kvinde.

Nej tak.. Gi mig en mand der hygger med gutterne på det lokale værtshus ind imellem og som vil bære mig frem på hænder og fødder!

Anmeld

15. september 2012

Linsi

LMX skriver:

lige mine ord bom bom

Anmeld

15. september 2012

Madam Blå

LMX skriver:

Jeg er lige så ensporet

Jeg tror slet ikke jeg kunne håndtere, hvis min kæreste havde "hemmelige" møder med en anden kvinde..

Til TS: har i talt om det? Sådan virkelig lagt kortene på bordet? Jeg tænker, at hvis du i første omgang stolede på ham - så ville du vel ikke have haft behov for at tjekke hans fb og smser? Måske er det fordi forholdet endnu er ret nyt, at man lige skal finde hinandens grænser og sådan. Men hvis tilliden ikke er der, så er det svært at komme videre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.