Knas i kærligheden - mangel på respekt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.457 visninger
39 svar
0 synes godt om
15. september 2012

stina123

Hej alle..

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt med nogle råd. Jeg er på herrens mark.

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 5 mdr. Jeg er overdrevet glad for ham, og vi bor sammen.

Jeg har vidst fra starten, at han havde en rigtig god veninde, hvilket for mig egentlig var iorden at han havde. Problemet er så bare at jeg for noget tid siden var så skide tarvelig, at læse hans sms'er og Facebook beskeder til og fra hende. Jeg læste blandt andet at de har været i seng sammen, at han var lun på hende, og at han godt kunne vænne sig til at hun bar hans fremtidige vækkeur. De var i seng sammen ca 6 mdr før vi begyndte at være sammen. Måden han skriver på har ikke ændret sig, siden han skrev til hende at han var ret lun på hende.

Jeg har spurgt ham om de egentlig nogensinde havde været sammen, hvortil han svarede nej. Det var inden jeg læste beskederne. Han løj om det. Jeg har accepteret at han har en god veninde, som han tager hjem og besøger alene, spiser aftensmad med, og ser film med. Men det var inden jeg vidste de ting.

Nu har jeg virkelig svært ved at han skal hjem til hende igen. Hun har selv en kæreste, men han er der heller aldrig når de er sammen.

Min kæreste ved godt at jeg har set de beskeder, jeg fortalte ham det, og jeg fortalte ham også at jeg ikke brød mig om at han skrev sådan til hende som han gjorde. Jeg fortalte ham også at jeg ikke brød mig om at han tog hjem til hende. Han har ikke inviteret mig med, og hvis han gør det, tror jeg egentlig heller ikke jeg vil. Jeg har på forhånd valgt ikke at kunne lide hende, jeg ved ikke helt hvorfor, hun er sikkert en rigtig sød pige, men jeg har bare slet ikke lyst til at møde hende.

Min kæreste arbejder skiftehold, hvilket betyder at han tit har fri, mens jeg er på arbejde.

Jeg gjorde det så igen, jeg læste hans smser til hende. Der stod at de skulle finde en dag i næste uge, hvor de skulle ses. Mandag eller Tirsdag. Han har endnu ikke sagt noget til mig, og jeg er virkelig bange for at han vil gå bag ryggen på mig, med at besøge hende. Han har fri Mandag og Tirsdag, hvor jeg er på arbejde. Han ved ikke at jeg ved at de har aftalt at mødes...

Hvad fanden skal jeg gøre? Hvad skal jeg sige? Jeg er virkelig glad for ham, og jeg vil ikke af med ham på nogen som helst måde, men jeg.... Jeg ved det ikke....

Håber i kan hjælpe mig med hvad jeg skal stille op.

Jeg ved godt at det var meget forkert af mig at gå i hans ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Du skal gøre op med dig selv om du stoler på ham? Og om du kan leve med at han har været sammen med hende før dig.

For at forbyde ham at se hende er ingen løsning. Og så skal du love dig selv aldrig at tjekke hans beskeder på mobil eller facebook igen. For I havde ikke haft nogle problemer hvis du ikke havde været lidt for nysgerrig.

Det kan godt være han har være lun på hende, men det kan ikke have været noget særligt, da de begge har fået nye kærester. De har nok bare fundet ud af at de fungerer bedre som venner

Anmeld

15. september 2012

tinasmor

Jeg kan ikke forstå hvorfor din kæreste ikke vil invitere dig til at hænge ud sammen med jer. Ja, det kan være rart at have en ven bare ser en gang i mellem uden påhæng, men når de har den fortid og han har (måske er ) lidt lun på hende, så synes jeg kun det vil være fair at I alle sammen ses. Efter du så har lært hende at kende så kan de da sagtens en gang i mellem gå i biffen eller hvad de nu har lyst til.

Men jeg synes ikke, at skal forbyde ham at se hende. Forbud ender som regl i sidste ende med at personen så tænker: Jeg gider ikke, at der kommer nogle og skal bestemme over mit liv. Og så kan det være, at han i sidste ende "vælger" hende, af princip.

I mine øre lyder det måske en smule lusket. Den måde de skriver og sms´er sammen " i smug".

Anmeld

15. september 2012

stina123

Normalt stoler jeg på ham, men lige hvad angår hende, stoler jeg overhovedet ikke på ham. Jeg slår også mig selv oven i hovedet, fordi jeg kiggede, jeg havde måske ikke behøvet at vide de ting.

Det værste er bare at han lyver om det. Jeg kan sagtens leve med at han har været sammen med hende før mig, jeg har jo også min fortid. Det er bare det at han lyver om det.

For mig virker det bare som om at han er lidt for glad for hende.

Jeg vil ikke nægte ham kontakt til hende, men jeg bryder mig sgu ikke om at han tager hjem til hende alene, slet ikke når jeg ved at han skriver til hende, hvor meget hun betyder for ham, og hvor meget han savner hende.

Det gør mig psykisk og fysisk dårlig det her. Jeg ryster helt vildt over det hele, kan dårligt holde fast på kaffe koppen.

Jeg ville ønske han kunne/ville se hvor ondt det gør på mig...

Anmeld

15. september 2012

TeamRocket

Mon ikke han bare løj for at beskytte dig og sig selv lidt, lidt som et dådyr fanget i bilens lys- jeg kan lyve og løbe min vej, eller jeg kan blive stående og være ærlig og risikere hun kører mig over med 200kmt i timen ? Da min mand og jeg lige havde mødt hinanden for mange herrens år siden, og forholdet stadig var nyt og usikkert eller hvad man siger så tog jeg også mig selv i at svare nej da han spurgte om jeg nogensinde havde haft følelser for min bedste ven- det er en lodret løgn, og jeg løg jo ikke fordi jeg kunne finde på at lave noget med ham og de føleleser var jo forlængst væk- men ja. Man skal også passe på ikke at læse ting mellem linjerne- for nogen gange står der altså intet.

Anmeld

15. september 2012

Line11

Kæmpe  til dig allerførst!

Jeg har selv haft et lign problem, dog ikke hvor jeg har set min kæreste skrive til hende, at han var lun på hende. De var rigtig gode venner, og selvom jeg begyndte at date min kæreste, og selvom veninden havde en kæreste gennem mange år, blev vi kærester ikke inviteret med.

I fødselsdagsgave fik han et gavekort til en bio tur for to (de to). Jeg tænkte ---> 

Jeg sagde så til ham, at jeg var sikker på hun er allertiders, og at jeg meget gerne vil være en del af hans omgangskreds også. Det er ok hvis de sås til en kop kaffe i byen af og til, men det var ikke ok jeg aldrig blev inviteret med.

Det forstod han sagtens og sagde det til veninden. Desværre kostede det deres venskab.

Havde han nægtet at sige det til hende og havde han lagt an på hende før, tror jeg ærlig talt ikke jeg ville kunne håndtere det. Men vi er alle forskellige!

Dog lyder det til du skal have en god lanh snak med ham - du er jo ikke glad! Og før du bliver det, er forholdet usundt for dig

Anmeld

15. september 2012

foto på lærred

Tror du, hånden på hjertet, at han ville vælge hende hvis hun ikke havde en kæreste og hun gerne ville ham? Hvis svaret er ja, så ville jeg gøre det forbi. Du siger, at han skriver, at han savner hende og gerne vil være sammen med hende osv. For mig lyder det som om han stadigvæk har følelser for hende.

Pas på dig selv ven

Anmeld

15. september 2012

LMX

Jeg er nok lidt ensporet.. Jeg var smuttet. Gider ikke en mand som har brug for at hygge på det plan med en anden kvinde.

Nej tak.. Gi mig en mand der hygger med gutterne på det lokale værtshus ind imellem og som vil bære mig frem på hænder og fødder!

Anmeld

15. september 2012

Vidunderligeunger

jeg kan slet ikke se hvad han gør af gode ting for dig? Du er jo ikke tryg ved ham og veninden = det går ikke med ham så?

Anmeld

15. september 2012

Levi&LilysMor

stina123 skriver:

Hej alle..

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt med nogle råd. Jeg er på herrens mark.

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 5 mdr. Jeg er overdrevet glad for ham, og vi bor sammen.

Jeg har vidst fra starten, at han havde en rigtig god veninde, hvilket for mig egentlig var iorden at han havde. Problemet er så bare at jeg for noget tid siden var så skide tarvelig, at læse hans sms'er og Facebook beskeder til og fra hende. Jeg læste blandt andet at de har været i seng sammen, at han var lun på hende, og at han godt kunne vænne sig til at hun bar hans fremtidige vækkeur. De var i seng sammen ca 6 mdr før vi begyndte at være sammen. Måden han skriver på har ikke ændret sig, siden han skrev til hende at han var ret lun på hende.

Jeg har spurgt ham om de egentlig nogensinde havde været sammen, hvortil han svarede nej. Det var inden jeg læste beskederne. Han løj om det. Jeg har accepteret at han har en god veninde, som han tager hjem og besøger alene, spiser aftensmad med, og ser film med. Men det var inden jeg vidste de ting.

Nu har jeg virkelig svært ved at han skal hjem til hende igen. Hun har selv en kæreste, men han er der heller aldrig når de er sammen.

Min kæreste ved godt at jeg har set de beskeder, jeg fortalte ham det, og jeg fortalte ham også at jeg ikke brød mig om at han skrev sådan til hende som han gjorde. Jeg fortalte ham også at jeg ikke brød mig om at han tog hjem til hende. Han har ikke inviteret mig med, og hvis han gør det, tror jeg egentlig heller ikke jeg vil. Jeg har på forhånd valgt ikke at kunne lide hende, jeg ved ikke helt hvorfor, hun er sikkert en rigtig sød pige, men jeg har bare slet ikke lyst til at møde hende.

Min kæreste arbejder skiftehold, hvilket betyder at han tit har fri, mens jeg er på arbejde.

Jeg gjorde det så igen, jeg læste hans smser til hende. Der stod at de skulle finde en dag i næste uge, hvor de skulle ses. Mandag eller Tirsdag. Han har endnu ikke sagt noget til mig, og jeg er virkelig bange for at han vil gå bag ryggen på mig, med at besøge hende. Han har fri Mandag og Tirsdag, hvor jeg er på arbejde. Han ved ikke at jeg ved at de har aftalt at mødes...

Hvad fanden skal jeg gøre? Hvad skal jeg sige? Jeg er virkelig glad for ham, og jeg vil ikke af med ham på nogen som helst måde, men jeg.... Jeg ved det ikke....

Håber i kan hjælpe mig med hvad jeg skal stille op.

Jeg ved godt at det var meget forkert af mig at gå i hans ting

Jeg er den type som synes det er MEGET forkert at spise alene sammen med en god ven eller veninde eller hvis de ville mødes, det synes jeg hører til kærester/par...

Hvis jeg havde en god ven, og han inviterede ud så kom min kæreste skam også med, for det er ligeså forkert hvis jeg tod afsted alene synes jeg , 

Men stoler du på ham? du er begyndt at lure hvad han skriver osv til hende... ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.