Hej alle..
Jeg håber i kan hjælpe mig lidt med nogle råd. Jeg er på herrens mark.
Min kæreste og jeg har været sammen i snart 5 mdr. Jeg er overdrevet glad for ham, og vi bor sammen.
Jeg har vidst fra starten, at han havde en rigtig god veninde, hvilket for mig egentlig var iorden at han havde. Problemet er så bare at jeg for noget tid siden var så skide tarvelig, at læse hans sms'er og Facebook beskeder til og fra hende. Jeg læste blandt andet at de har været i seng sammen, at han var lun på hende, og at han godt kunne vænne sig til at hun bar hans fremtidige vækkeur. De var i seng sammen ca 6 mdr før vi begyndte at være sammen. Måden han skriver på har ikke ændret sig, siden han skrev til hende at han var ret lun på hende.
Jeg har spurgt ham om de egentlig nogensinde havde været sammen, hvortil han svarede nej. Det var inden jeg læste beskederne. Han løj om det. Jeg har accepteret at han har en god veninde, som han tager hjem og besøger alene, spiser aftensmad med, og ser film med. Men det var inden jeg vidste de ting.
Nu har jeg virkelig svært ved at han skal hjem til hende igen. Hun har selv en kæreste, men han er der heller aldrig når de er sammen.
Min kæreste ved godt at jeg har set de beskeder, jeg fortalte ham det, og jeg fortalte ham også at jeg ikke brød mig om at han skrev sådan til hende som han gjorde. Jeg fortalte ham også at jeg ikke brød mig om at han tog hjem til hende. Han har ikke inviteret mig med, og hvis han gør det, tror jeg egentlig heller ikke jeg vil. Jeg har på forhånd valgt ikke at kunne lide hende, jeg ved ikke helt hvorfor, hun er sikkert en rigtig sød pige, men jeg har bare slet ikke lyst til at møde hende.
Min kæreste arbejder skiftehold, hvilket betyder at han tit har fri, mens jeg er på arbejde.
Jeg gjorde det så igen, jeg læste hans smser til hende. Der stod at de skulle finde en dag i næste uge, hvor de skulle ses. Mandag eller Tirsdag. Han har endnu ikke sagt noget til mig, og jeg er virkelig bange for at han vil gå bag ryggen på mig, med at besøge hende. Han har fri Mandag og Tirsdag, hvor jeg er på arbejde. Han ved ikke at jeg ved at de har aftalt at mødes...
Hvad fanden skal jeg gøre? Hvad skal jeg sige? Jeg er virkelig glad for ham, og jeg vil ikke af med ham på nogen som helst måde, men jeg.... Jeg ved det ikke....
Håber i kan hjælpe mig med hvad jeg skal stille op.
Jeg ved godt at det var meget forkert af mig at gå i hans ting