Veloverstået ÆU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

Putomanen

M (: skriver:

Wauw, 7 æg! Det var da en hel pæn høst!  for at der er nogle fine æg på søndag - og måske endda et par stykker eller fire til fryseren? 

Jeg er ogås meget tilfreds

Mange tak, jeg håber virkelig, at der er en masse gode æg, både til at lægge op og til fryseren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Hmm nej det er der nok noget om. Griner.
Jeg har testdag d. 27. Så der er evigheder til. Ihh. Så jeg ender med en cyklus på 40 dage. Meget mystisk. Plejer at have 28 dage. Så går og forventer mens hele tiden, men håber virkelig den bliver væk

Det bliver spændende, jeg vil  for dig!

Nej, ens cyklus er jo helt anderledes, når lægerne styrer det hele med medicin. Jeg render også hele tiden rundt og tror, at mens er på vej, fordi jeg har mens smerter, men så kommer jeg i tanke om, at det jo slet ikke er muligt nu

Anmeld

15. september 2012

Putomanen

LISBETH:-) skriver:

Spændende! Håber på godt resultat søndag

Mange tak, jeg er også ret spændt. Men jeg har en god fornemmelse af, at der nok skal være min. 1 fint æg til oplægning

Anmeld

15. september 2012

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg hepper på jer!! 

Tusind tak, jeg kan aldrig få for få hep

Anmeld

15. september 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Det bliver spændende, jeg vil  for dig!

Nej, ens cyklus er jo helt anderledes, når lægerne styrer det hele med medicin. Jeg render også hele tiden rundt og tror, at mens er på vej, fordi jeg har mens smerter, men så kommer jeg i tanke om, at det jo slet ikke er muligt nu

Tak
Jeg har bare slet ikke fået noget medicin denne gang da det er fryse æg. Så det er mere det. Når det nu er naturlig.
Men det skal bare gå denne gang

Anmeld

15. september 2012

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Så er ÆU vel overstået, og det gik godt. Det gjorde lidt ondt i starten, men sygeplejersken var meget opmærksom på mig, og gav mig rigeligt med medicin og fik mig til at fokusere på, at slappe godt af.

Der var 8 æggeblærer og de fik 7 æg ud, så jeg er meget tilfreds!

Nu skal jeg bare vente og  til søndag morgen hvor jeg kan ringe ind og høre, hvordan det går med mine æggebasser

Uuuuhhhh hvor spændende.. Dejlig at se i er igang igen.. 

Anmeld

16. september 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Tak
Jeg har bare slet ikke fået noget medicin denne gang da det er fryse æg. Så det er mere det. Når det nu er naturlig.
Men det skal bare gå denne gang

Jeg  i hvert fald alt hvad jeg har for dig

Anmeld

16. september 2012

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Uuuuhhhh hvor spændende.. Dejlig at se i er igang igen.. 

Mange tak, det er også dejligt at være igang igen

Anmeld

16. september 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Jeg  i hvert fald alt hvad jeg har for dig

Tak og i lige måde. Hvordan er det gået i dag?

Anmeld

16. september 2012

Putomanen

Tak og i lige måde. Hvordan er det gået i dag?

Det gik godt

ÆO var desværre smertefuld, men der var to fine æg til oplægning, så nu går jeg og ruger på livet løs på mine 2 æg. Jeg håber bare så meget, at det hjælper til, at jeg endelig bliver gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.