Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
La´chrissen skriver: Ej hvor lyder det godt. Jeg alt hvad jeg kan, og især benene de her dage spændende om vi kan få dannet en pæn stor termin gruppe. Hehe
Ej hvor lyder det godt. Jeg alt hvad jeg kan, og især benene de her dage spændende om vi kan få dannet en pæn stor termin gruppe. Hehe
Tusind tak, jeg er også selv ret tilfreds med det foreløbige resultat
Jeg krydser lidt fingre og ben for dig også (bare ikke søndag)
Det ville være helt fantastisk at samle en terminsgruppe for os i fertilitetsbehandling
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Jeg håber rigtig meget, at der er 2 æg, som kan lægges op igen Og selvfølgelig, at jeg bliver gravid
Jeg håber rigtig meget, at der er 2 æg, som kan lægges op igen Og selvfølgelig, at jeg bliver gravid
Putomanen skriver: Tusind tak, jeg er også selv ret tilfreds med det foreløbige resultat Jeg krydser lidt fingre og ben for dig også (bare ikke søndag) Det ville være helt fantastisk at samle en terminsgruppe for os i fertilitetsbehandling
Putomanen skriver: Så er ÆU vel overstået, og det gik godt. Det gjorde lidt ondt i starten, men sygeplejersken var meget opmærksom på mig, og gav mig rigeligt med medicin og fik mig til at fokusere på, at slappe godt af. Der var 8 æggeblærer og de fik 7 æg ud, så jeg er meget tilfreds! Nu skal jeg bare vente og til søndag morgen hvor jeg kan ringe ind og høre, hvordan det går med mine æggebasser
Så er ÆU vel overstået, og det gik godt. Det gjorde lidt ondt i starten, men sygeplejersken var meget opmærksom på mig, og gav mig rigeligt med medicin og fik mig til at fokusere på, at slappe godt af.
Der var 8 æggeblærer og de fik 7 æg ud, så jeg er meget tilfreds!
Nu skal jeg bare vente og til søndag morgen hvor jeg kan ringe ind og høre, hvordan det går med mine æggebasser
WOW det var flot og tillykke med de 7 stk. godt at du fik rigeligt med smertestillende hihi, var selv ved at tude en af gangene pga. for lidt smertestillende hihihi og hvor bliver det spændende med på søndag om hvor mange der er blevet befrugtet og hvor meget de har delt sig..uhh, glæder mig til en update på søndag rigtig god weekend til jer
La´chrissen skriver: Ja søndag skal du bare holde benene spredt så de lander rigtig Og så skal vi bare holde dem samlet se næste 9 måneder
Ja søndag skal du bare holde benene spredt så de lander rigtig Og så skal vi bare holde dem samlet se næste 9 måneder
Det lyder som en rigtig god plan
Jeg tror bare ikke vores mænd bliver så glade for det
Hvornår har du testdag?
Fidus skriver: WOW det var flot og tillykke med de 7 stk. godt at du fik rigeligt med smertestillende hihi, var selv ved at tude en af gangene pga. for lidt smertestillende hihihi og hvor bliver det spændende med på søndag om hvor mange der er blevet befrugtet og hvor meget de har delt sig..uhh, glæder mig til en update på søndag rigtig god weekend til jer
Mange tak
Ja, det handler bare om at bede om hjælp. Lige præcist der, skal vi ikke bide tænderne sammen men give udtryk for, hvordan vi har det
Jeg er godt nok også spændt! Du må også have en dejlig weekend!
nielsen80 skriver: Håber på nogle rigtig fine æg - evt. et par stykker i fryseren også
Håber på nogle rigtig fine æg - evt. et par stykker i fryseren også
Mit største håb er også, at der er 2 æg at lægge op og eventuelt 1-2 æg til fryseren. Så er det et rigtig godt resultat
Kæmpe
Putomanen skriver: Mange tak Ja, det handler bare om at bede om hjælp. Lige præcist der, skal vi ikke bide tænderne sammen men give udtryk for, hvordan vi har det Jeg er godt nok også spændt! Du må også have en dejlig weekend!
Yep, nemlig de skal vi og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128