Veloverstået ÆU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
40 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Putomanen

Så er ÆU vel overstået, og det gik godt. Det gjorde lidt ondt i starten, men sygeplejersken var meget opmærksom på mig, og gav mig rigeligt med medicin og fik mig til at fokusere på, at slappe godt af.

Der var 8 æggeblærer og de fik 7 æg ud, så jeg er meget tilfreds!

Nu skal jeg bare vente og  til søndag morgen hvor jeg kan ringe ind og høre, hvordan det går med mine æggebasser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Så er ÆU vel overstået, og det gik godt. Det gjorde lidt ondt i starten, men sygeplejersken var meget opmærksom på mig, og gav mig rigeligt med medicin og fik mig til at fokusere på, at slappe godt af.

Nu skal jeg bare vente og  til søndag morgen hvor jeg kan ringe ind og høre, hvordan det går med mine æggebasser

Ihh hvor er det dejligt! Og det var da et fint antal æg

Jeg alt hvad jeg kan for gode nyheder til jer på søndag

Anmeld

14. september 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Ihh hvor er det dejligt! Og det var da et fint antal æg

Jeg alt hvad jeg kan for gode nyheder til jer på søndag

Ja, jeg er også godt tilfreds

Nu håber jeg bare, at der er mange gode modne æg og dermed nogle fine befrugtede æg på søndag.

Anmeld

14. september 2012

Line11

Putomanen skriver:

UH spændende!!! Jeg hepper og hepper på søndag

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Ja, jeg er også godt tilfreds

Nu håber jeg bare, at der er mange gode modne æg og dermed nogle fine befrugtede æg på søndag.

Det skal der nok være jeg i hvert fald alt hvad jeg kan!

Anmeld

14. september 2012

Putomanen

Line11 skriver:

UH spændende!!! Jeg hepper og hepper på søndag

Tusind tak, jeg håber virkelig, at de opfører sig pænt. Men jeg har en god fornemmelse i kroppen

Anmeld

14. september 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Det skal der nok være jeg i hvert fald alt hvad jeg kan!

Mange tak!

Normalt har der ikke været så mange gode befrugtede æg, så det er nok det, jeg er mest nervøs for. Men jeg har heldigvis en god fornemmelse

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Mange tak!

Normalt har der ikke været så mange gode befrugtede æg, så det er nok det, jeg er mest nervøs for. Men jeg har heldigvis en god fornemmelse

Hvis der bare er et så er det jo også nok mine æg havde jo ikke delt sig perfekt, men alligevel ligger der en lille bebs trygt og godt derinde, håber vi i hvert fald

Anmeld

14. september 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Ej hvor lyder det godt. Jeg alt hvad jeg kan, og især benene de her dage spændende om vi kan få dannet en pæn stor termin gruppe. Hehe

Anmeld

14. september 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Hvis der bare er et så er det jo også nok mine æg havde jo ikke delt sig perfekt, men alligevel ligger der en lille bebs trygt og godt derinde, håber vi i hvert fald

Jeg håber rigtig meget, at der er 2 æg, som kan lægges op igen  Og selvfølgelig, at jeg bliver gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.