Veloverstået ÆU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Nessie

Hvor spændende, og rigtig fint antal æg

Bliver spændende hvad de siger på søndag, og vil lige for at der er 2 til oplægning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

Fedt søde! ÆU er altid noget af en oplevelse synes jeg! Både på godt og ondt. For at du får de bedste nyheder søndag. Får du lagt et eller to op?

Ja, det er både noget jeg frygter og ser frem til.

Hvis der er flere gode æg, får vi lagt 2 op, så det håber jeg, at der er. Vi har desværre ikke haft så mange gode æg efter befrugtning ved de andre forsøg, så jeg håber at der er flere gode denne gang

Anmeld

14. september 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Hvor spændende, og rigtig fint antal æg

Bliver spændende hvad de siger på søndag, og vil lige for at der er 2 til oplægning

Mange tak, jeg er også ret tilfreds med høsten

Nu handler det bare om, hvor mange der er modne og udvikler sig som de skal. Jge vil rigtig gerne have lagt 2 æg op, så jeg håber, at der er nok til det

Anmeld

14. september 2012

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Ja, det er både noget jeg frygter og ser frem til.

Hvis der er flere gode æg, får vi lagt 2 op, så det håber jeg, at der er. Vi har desværre ikke haft så mange gode æg efter befrugtning ved de andre forsøg, så jeg håber at der er flere gode denne gang

Lad os håbe på det aller bedste!!

Anmeld

14. september 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Mange tak, jeg er også ret tilfreds med høsten

Nu handler det bare om, hvor mange der er modne og udvikler sig som de skal. Jge vil rigtig gerne have lagt 2 æg op, så jeg håber, at der er nok til det

Det kan jeg godt forstå. Det har også været vores ønske hver gang

for gode æg på søndag

Anmeld

14. september 2012

M (:

Putomanen skriver:

Så er ÆU vel overstået, og det gik godt. Det gjorde lidt ondt i starten, men sygeplejersken var meget opmærksom på mig, og gav mig rigeligt med medicin og fik mig til at fokusere på, at slappe godt af.

Der var 8 æggeblærer og de fik 7 æg ud, så jeg er meget tilfreds!

Nu skal jeg bare vente og  til søndag morgen hvor jeg kan ringe ind og høre, hvordan det går med mine æggebasser

Wauw, 7 æg! Det var da en hel pæn høst!  for at der er nogle fine æg på søndag - og måske endda et par stykker eller fire til fryseren? 

Anmeld

14. september 2012

LISBETH:-)

Spændende! Håber på godt resultat søndag

Anmeld

14. september 2012

Lisbeth1985

Jeg hepper på jer!! 

Anmeld

15. september 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Det lyder som en rigtig god plan

Jeg tror bare ikke vores mænd bliver så glade for det

Hvornår har du testdag?

Hmm nej det er der nok noget om. Griner.
Jeg har testdag d. 27. Så der er evigheder til. Ihh. Så jeg ender med en cyklus på 40 dage. Meget mystisk. Plejer at have 28 dage. Så går og forventer mens hele tiden, men håber virkelig den bliver væk

Anmeld

15. september 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det har også været vores ønske hver gang

for gode æg på søndag

Ja, især når vi måske står overvfor at skulle i det private, hvis dette forsøg ikke lykkes. Så det er bare op med en masse æg

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.