Hvornår blev dit barn renlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Mussen2

Baagøe skriver:

Min datter er godt nok ikke startet i BH endnu, men hun blev renlig, da hun var 2 år og 9 mdr.

Jeg synes godt nok gså min datter er lidt sent ude detmå være dejligt for alle parter når man er på den side af det bleræs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

ESV

Mussen2 skriver:

Jeg er nysgerrig da vores datter på 3 år g 3 mdr. Sagtens kan holde sig og gå på toilettet herhjemme, men ikke vil i bærnehaven, så der går hun med ble og jeg synes det vil være så dejligt om hun snart tog skridtet

Hvor hammel var jeres? Og andre der har haft børn somhavde lidt svært ved børnehavens toiletter ( de lugter, de er ulækre, de andre kan se det osv. Osv)

Emilie er 2 år og 10 måneder og et langt fra renlig, vi øvede lidt i sommerferien men med utallige uheld hun er slet ikke klar..

Anmeld

13. september 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Det er da flot. Her er bleen også oftes tør om morgenen

Er også stolt af hende, havde ikke regnet med det allerede

Anmeld

13. september 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Min dreng var 2 år og næsten 6 mdr da han var blefri

Anmeld

13. september 2012

Maise86

Min datter kunne gå uden ble uden uheld fra hun var 1,7 år gammel. Dog fik hun stadig ble på i institution indtil hun var 2,3 år gammel. Dog i perioder med lidt uheld. Idag er hun snart 4 og sover stadig med ble og giver ikke tegn til at hun skal af med den.

Min søn er 1,9 år gammel og gør overhovedet ikke tegn til noget som helst med at blive blefri

Anmeld

13. september 2012

Underskøn

Silke, min ældste, begyndte konsekvent at vågne med en tør ble hver morgen da hun var 2 1/2, og jeg har altid fået at vide det er en god måde at se om de er klar på.. Så da vi holdt 14 dages ferie hos mormor og morfar begyndte vi at træne ( de har have og der ku der jo ske averdens uheld uden det gjorde det mindste, selv bor vi i lejlighed) tror hun havde 3 uheld, så var det dét.. Hun smed bleen om natten i samme omgang og har aldrig haft uheld om natten. Da ferien var slut var hun renlig, og startede i børnehave 1 måned efter, her har hun selvf heller aldrig haft ble på, og endnu ingen uheld i børnehaven.

Anmeld

13. september 2012

Mussen2

Jeg kan se min datter er sent ude i forhold til mange af jer andre. Hun kan jo også godt det ved jeg, for hun går uden ble herhjemme og klarer det uden uheld, men hun vil ikke bruge børnehavens toilet, så derfor har jeg ikke villet presse hende. Nu er jeg begyndt at bruge børnehavens toilet sammen med hende hver morgen, for at gøre,det forhåbentlig mere trygt, men gad videom jeg skal give det sidste lille skub eller det er bedrenat lade hende helt bestemme?

Anmeld

13. september 2012

Ciss

Vores pige var renslig fra 2 år og 5 mndr. Hun var egentlig ikke helt klar for det fysisk, men da hun opdagede, at bedsteveninden i VS ikke brugte bleer længere, så skulle hun i hvert fald heller ikke. (Stædige rad.) Der var en god del uheld de første par uger, men siden har hun kun haft to uheld i forbindelse med høj feber.

Vores dreng er ikke renslig endnu. Han er 2 år og 10 mndr. Arbejder med sagen og regner med virkelig at satse på træning den weekend, som kommer nu. (Han kan kontrollere det, når han har lyst. Det har han bevist mange gange - han gidder bare ikke. Det er enklere med bleer, synes han åbenbart.)

Anmeld

13. september 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Hun var ca. 2,5 år da hun smed den, hun gjorde det helt af sig selv og har endnu ikke haft nogle uheld i børnehaven.

Så det gik dejlig nemt :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

13. september 2012

Kb

Min datter smed bleen da hun var 2 år og 2 mdr. Sov med den nogle måneder efter. Nu er hun 3 1/2 og har sjælden haft uheld. Min søn var 3 da han smed bleen om dagen, men sov længe efter med den. Han er nu 5 1/2 og har af og til uheld om natten.... Tja det er sjovt så stor forskel der kan være - men renlig skal de jo nok blive, det er vi andre da blevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.