Hvornår blev dit barn renlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.938 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Mussen2

Jeg er nysgerrig da vores datter på 3 år g 3 mdr. Sagtens kan holde sig og gå på toilettet herhjemme, men ikke vil i bærnehaven, så der går hun med ble og jeg synes det vil være så dejligt om hun snart tog skridtet

Hvor hammel var jeres? Og andre der har haft børn somhavde lidt svært ved børnehavens toiletter ( de lugter, de er ulækre, de andre kan se det osv. Osv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Koen.

Lærke bruger kun ble om natten, hun er 2 år og 5 mdr, hun havde os lidt svært de første par uger med at tisse i dagplejen, men det gik over

Anmeld

13. september 2012

Mussen2

tanja. skriver:

Lærke bruger kun ble om natten, hun er 2 år og 5 mdr, hun havde os lidt svært de første par uger med at tisse i dagplejen, men det gik over

Øj, hvor flot. Jeg ser fodt nok frem til min datter når dertil

Anmeld

13. september 2012

Laulund87

2,8 år men hun har stadig ble på om natten. Dog er den tit tør om morgenen og hun kan godt vågne om natten og vil på toilet, så den ryger nok snart der også

Hun har haft enkelte uheld og selv valgt at smide bleen lige pludselig.

Anmeld

13. september 2012

heaven

lasse var 3 år og 2 mdr, da han smed bleen..... har heller ikke brugt ble om natten siden...... han vil dog ikke "det store" i børnehaven, så det venter han med til han kommer hjem.

Jannie

Anmeld

13. september 2012

Joan ( Smallie )

Men dreng var 3 da han smed sin ble og min datter var 2 år og 4 måneder.

Den stor bestemte selv at nu ville han ikke mere og så var der faktisk ingen uheld. Den bette tog jeg hendes ble fordi det var sommer og der var en del uheld men da hun kom i børnehave var hun helt renlig også selv om hun sov.

Anmeld

13. september 2012

Joan ( Smallie )

heaven skriver:

lasse var 3 år og 2 mdr, da han smed bleen..... har heller ikke brugt ble om natten siden...... han vil dog ikke "det store" i børnehaven, så det venter han med til han kommer hjem.

Jannie

Ej hvor sjovt det gør Niels også det der med at vente til han kommer hjem.

Anmeld

13. september 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

2,8 år men hun har stadig ble på om natten. Dog er den tit tør om morgenen og hun kan godt vågne om natten og vil på toilet, så den ryger nok snart der også

Hun har haft enkelte uheld og selv valgt at smide bleen lige pludselig.

Det er da flot. Her er bleen også oftes tør om morgenen

Anmeld

13. september 2012

Mussen2

heaven skriver:

Jannie

Hvor lang tid er det siden han smed den? Og var det helt egen fri vilje, når nu han ikke vil i børnehaven?

Anmeld

13. september 2012

Pige2009

Min datter er godt nok ikke startet i BH endnu, men hun blev renlig, da hun var 2 år og 9 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.