Hvilke bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2009

Susan1978

- skriver:

ALDI´S og de er fantastiske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg bruger Libero til min søn og brugte dem også til min datter.
Synes det er dem der sidder bedst og de blødeste

Anmeld

21. maj 2009

Anjel

Vi bruger dem fra lidl, aldrig har vi oplevet en ble hvor hun har tisse igennem. Vi er super tilfredse med dem.

Anmeld

21. maj 2009

saxa

Brugte Libero i helt baby størrelse - derefter gik vi over til Pampers. Men da hun røg op i en 4'er kunne hun ikke tåle dem længere, da der åbenbart var lotion i.. Så prøvede vi nogle billige - men de kunne ikke holde nogetsomhelst inden for bleen.
Nu er vi tilbage til Libero og det er en fantastisk god ble (også i up&go) Super god ble..

Anmeld

21. maj 2009

sundquist

Ja, jeg må indrømme at jeg også sværger til de dyre bleer, bla fordi jeg selv hader at gå med billige bind/trusseindlæg  Jeg vil jo også mene at pris og kvalitet hænger sammen. Desuden er det noget mit barn skal have pakket huden inde i, i 24 timer i døgnet i 2-3 år, så jeg vil ikke gå på kompromis med kvaliteten! Jeg vil 100 % hellere betale mere og få god kvalitet. Meeen selvfølgelig vil vi jo alle gerne spare, så hvis jeg kan finde nogle billigere bleer, der er ligeså gode vil jeg godt prøve at skifte. Men der er jo ikke andet at gøre, end at prøve sig frem. Det med bleer er jo meget en smagssag og hvad man synes fungerer og sidder godt på ens barn

Anmeld

21. maj 2009

Katjaro

Nu er den lille fyr endnu ikke blevet så stor - og det er jo begrænset hvad der findes af bleer i den størrelse.

Pt. er det Huggies der bliver brugt, men også libero.

Så snart at lillemanden er blevet en smule større så bliver Vibelle brugt (pakken er købt - nu skal han bare vokse lidt  ) Så må vi se om de passer til ham.

En ble der ALDRIG vil finde vej til vores babys numse er Pampers. De vil altid blive fravalgt pga. lotion i bleen.

Hos os er det en blanding af økonomi, men også pasform der bestemmer hvilken ble der bliver købt og brugt.

Hilsen katja

Anmeld

21. maj 2009

Christinahr

sabina22 skriver:

stofbleer....

Ditto - ellre næste. De sidste er på vej

Jeg kunne lige kende gabbi - jeg er også på sb

Anmeld

21. maj 2009

steph0804

Rabatten har for nyligt lavet en ble test i samarbejde med nogle dagplejemødre og der vandt Aldi's vibelle som samtidig er de billigste.

Anmeld

21. maj 2009

netdaddy

Hos os bruger vi stofbleer når knægten er vågen og BabyCare bleer fra Bilka/Føtex når han sover.

De er billige (dog ikke de billigste), sidder godt på ham og holder ham tør, uden at han er klistret på huden eller noget.

Har prøvet med både Pampers og Libero m.fl. men synes ikke de er specielt gode.

Dog køber vi Huggies og Moltex (de økologiske) når de er på tilbud, da de også er super gode ifølge vores mening.

Anmeld

21. maj 2009

Christinahr

Hos os bruger vi stofbleer når knægten er vågen og BabyCare bleer fra Bilka/Føtex når han sover.

De er billige (dog ikke de billigste), sidder godt på ham og holder ham tør, uden at han er klistret på huden eller noget.

Har prøvet med både Pampers og Libero m.fl. men synes ikke de er specielt gode.

Dog køber vi Huggies og Moltex (de økologiske) når de er på tilbud, da de også er super gode ifølge vores mening.

Så er jeg jo nysgerrig Hvorfor bruger i ikke også stof om natten når det er der de ligger længst tid med bleen = der de umiddelbart ville have mest brug for det åndbare ved stofferne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.