Hvilke bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke bleer bruger du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.086 visninger
44 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

sundquist

Ja, hvilke bleer bruger i? Jeg bruger pampers og har altid været godt tilfreds med dem. Jeg har prøvet aldi's bleer men synes min drengs hud og klistret/fugtig, når jeg skifter ham, plus jeg synes man kan mærke at materialet bleen er lavet af, er mere "discount" . Libero er også gode, men meget tykke i forhold til pampers.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

BinaMor

stofbleer....

Anmeld

20. maj 2009

Mormilla

Jeg bruger dem fra spar. De er super gode og billige De er de eneste min søn ikke tisser igennem...

Anmeld

20. maj 2009

Fam. Madsen

her bruger vi kun pampers eller libro.... og grunden til det er at marcus ikke kan tåle andre bleer...

Anmeld

20. maj 2009

cille22

Vi bruger libero for det meste, syntes de er gode, men sværger ikke til dem

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

20. maj 2009

Tina2

Vi bruger libero til vores dreng på 2 år og har brugt dem hele vejen igennem og det samme til vores datter....

Synes de lugter vildt meget af tis i pampers... De sidder ellers også bare rigtig godt og er knap så tykke.

Anmeld

20. maj 2009

Nadi

Vi bruger dem fra føtex/bilka, dem er jeg super godt tilfreds med. De holder min søn tør og så er de knap så dyre som nogle af de andre mærker er, og dem har vi simpelthen bare ikke råd til når jeg er på SU.
Men vi har prøvet både Libero, ALDI's og rema's, så vi har været vidt omkring, men dem jeg er mest tilfreds med er dem vi bruger nu fra føtex/bilka.

Anmeld

20. maj 2009

Maddox

sundquist skriver:

. Libero er også gode, men meget tykke i forhold til pampers.

Lige mine ord..

Bruger også Pampers.. desuden kan jeg godt lide det der flexi-noget de har i siderne, som gør at bleen bare sidder PERFEKT! Det har Libero vist ikke, har de? Har ihvertfald ikke været i dem vi har prøvet..  

Anmeld

20. maj 2009

oliver&malthe

Vi bruger Landlord fra Rema 1000. De er af samme kvalitet som Libero, men koster kun 55 kr. pakken! Svor til Libero eller pampers, men kvier mig i dag ved at betale over det dobbelte, når Landlord er akkurat ligeså gode!
Kan anbefales ...

Anmeld

20. maj 2009

Tynen

Dem fra Lidl - Synes de er så Libero-ish

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.