Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BetinaMørk skriver:Marcus bruger de bleer som jeg lige synes vi skal afprøve. lige nu er der lidt libero, fakta, rema 1000 og føtex bleer i skabet. Sværger meget til Libero, men vil gerne lige afprøve dem fra aldi inden jeg finder ud af hvad ble vi skal holde os til.. eller ikke? Det er noget med at forandring fryder.. Også selvom det er bleer! Knus Betina, der er som en 14 årig, total nyforelsket ...
sundquist skriver:Jer der bruger de billige bleer, synes i ikke huden er fugtig når i skifter barnet? Som sagt har jeg prøvet dem fra aldi og synes han var vildt klistret på huden Jeg kan godt lide, at huden er helt tør, for så må det sige at bleen har suget det hele Men det kunne være jeg skulle prøve lanlord fra rema. Elsker i hvert fald deres vaskeklude. Synes de er dejlig tykke og bløde.
Tynen skriver:Jeg var som dig engang!Sværgede seriøst til Libero, men synes dælme at 279,- var meget for 3 pakker.Prøvede dem fra Lidl (Mener de hedder Toujours) til 52,- pakken og synes de ligner Libero på en prik!Synes næsten du skal give dem en chance hvis du ikke synes de andre er noget ved.Jeg havde nemlig hverken held med dem fra Aldi eller Føtex
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128