Krussedulle skriver:
Hej Ladies 
Det her er måske et underligt indlæg for nogle, da der jo er masser af jer, der er vant til at være alene osv..
Men for mig er det fuldstændig nyt, og nogle ting gør mig lidt utryg! 
Min mand er i praktik, og i den forbindelse skal han på koloni i 5 dage (!!!!) (4 overnatninger)
Jeg skal derfor være alene med vores 3 børn, (lør-tirs) og det er som sådan ikke et problem, det er nogle dejlig nemme unger vi har 
Men piger, hvordan kommer jeg igennem nætterne? 
Hvordan oplever I aftener/nætterne alene?
Da jeg var yngre havde vi indbrud, imens min søster og jeg sov alene, ovenpå.. Måske er det derfor jeg er utryg?! 
Hvad gør man??
Nå, havde bare lige brug for at "tænke højt" 
kan godt forstå din bekymring.
Min mand er tjener og arbejder ofte 9-24 flere dage i træk, så situationen er ikke helt det samme, men er næsten.
Jeg lægger mig tidligere til a sove, altså gerne ved 21-22 tiden, for a sikre mig nogen timer.
Dernæst sover jeg om dagen, da jeg er på barsel med vores mindste. Så får helst en times tid (gerne formiddag OG eftermiddag hvis det kan lade sig gøre)
Dernæst så prøver jeg a lave fælles ting med de to børn jeg har, fx tage dem med ud i køkkenet og gerne lave mad fra bunden, så det er en lang aktivitet for os alle, og så man ikke behøver skynde sig.
Håber du får nogen dejlige dage.
og ps. Når jeg er alene mange dage, får jeg min mor, min veninde eller søster til a komme forbi og være sammen med os i ulvetimen og til de er lagt til a sove. Det hjælper meget
Anmeld