Når manden tager væk i flere dage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Mettefpigen

Krussedulle skriver:

Øv
Det er da noget skidt! Jeg forstår udemærket hvis du savner ham, hvis han arbejder nat, og du har den lille.

Jaa synes ikk det er sjovt længere at sidde alene næsten hver aften...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Camilla <3

Krussedulle skriver:

Jeg så det heller ikke i mandags kan ikke engang huske hvad jeg så

ih, jeg plejer at følge med HVER mandag.  

Og D. sagde ikke engang noget!!  Dårlig stil. 

haha .. kan jeg heller ikke  Må ha' været vigtigt siden jeg glemte krimi mandag! haha 

Anmeld

13. september 2012

Krussedulle

Mettefpigen skriver:

Jaa synes ikk det er sjovt længere at sidde alene næsten hver aften...

Det kan jeg godt forstå!

Anmeld

13. september 2012

Krussedulle

Chancen skriver:

ih, jeg plejer at følge med HVER mandag.  

Og D. sagde ikke engang noget!!  Dårlig stil. 

haha .. kan jeg heller ikke  Må ha' været vigtigt siden jeg glemte krimi mandag! haha 

Tænk at noget andet i tv'et kan være vigtigere end krimi på TLC

Anmeld

13. september 2012

Moar2011

Jeg tager sønnen på 16mdr over til mig og så ser jeg ikke gyser film hihi ,. er os bare en KYLLING når manden ikk er hjemme ...

Anmeld

13. september 2012

Krussedulle

Storms-Mor skriver:

Jeg tager sønnen på 16mdr over til mig og så ser jeg ikke gyser film hihi ,. er os bare en KYLLING når manden ikk er hjemme ...

Vi er ikke alene det er da trods alt meget rart at vi at man ikke er helt tosset

Det kommer nok til at knibe, hvis jeg skulle sove med alle 3 unger i vores seng

Anmeld

13. september 2012

LR85

Krussedulle skriver:

Hej Ladies

Det her er måske et underligt indlæg for nogle, da der jo er masser af jer, der er vant til at være alene osv..
Men for mig er det fuldstændig nyt, og nogle ting gør mig lidt utryg!

Min mand er i praktik, og i den forbindelse skal han på koloni i 5 dage (!!!!) (4 overnatninger)

Jeg skal derfor være alene med vores 3 børn, (lør-tirs) og det er som sådan ikke et problem, det er nogle dejlig nemme unger vi har

Men piger, hvordan kommer jeg igennem nætterne?
Hvordan oplever I aftener/nætterne alene?

Da jeg var yngre havde vi indbrud, imens min søster og jeg sov alene, ovenpå.. Måske er det derfor jeg er utryg?!

Hvad gør man??

Nå, havde bare lige brug for at "tænke højt"

kan godt forstå din bekymring.

Min mand er tjener og arbejder ofte 9-24 flere dage i træk, så situationen er ikke helt det samme, men er næsten.

Jeg lægger mig tidligere til a sove, altså gerne ved 21-22 tiden, for a sikre mig nogen timer.

Dernæst sover jeg om dagen, da jeg er på barsel med vores mindste. Så får helst en times tid (gerne formiddag OG eftermiddag hvis det kan lade sig gøre)

Dernæst så prøver jeg a lave fælles ting med de to børn jeg har, fx tage dem med ud i køkkenet og gerne lave mad fra bunden, så det er en lang aktivitet for os alle, og så man ikke behøver skynde sig.

Håber du får nogen dejlige dage.

og ps. Når jeg er alene mange dage, får jeg min mor, min veninde eller søster til a komme forbi og være sammen med os i ulvetimen og til de er lagt til a sove. Det hjælper meget

Anmeld

13. september 2012

Nemesis

tjaa hvad gør jeg...ikke noget som jeg ikke plejer. Det eneste der er svært, det er at falde i søvn uden manden, så det plejer at blive til jeg falder i søvn til fjernsynet i soveærelset.

tjekker altid lige at alle døre er låst!

Men er så vant til det at jeg ikke rigtig tænker over det.

:-) Sisse

Anmeld

13. september 2012

Krussedulle

LR85 skriver:

kan godt forstå din bekymring.

Min mand er tjener og arbejder ofte 9-24 flere dage i træk, så situationen er ikke helt det samme, men er næsten.

Jeg lægger mig tidligere til a sove, altså gerne ved 21-22 tiden, for a sikre mig nogen timer.

Dernæst sover jeg om dagen, da jeg er på barsel med vores mindste. Så får helst en times tid (gerne formiddag OG eftermiddag hvis det kan lade sig gøre)

Dernæst så prøver jeg a lave fælles ting med de to børn jeg har, fx tage dem med ud i køkkenet og gerne lave mad fra bunden, så det er en lang aktivitet for os alle, og så man ikke behøver skynde sig.

Håber du får nogen dejlige dage.

og ps. Når jeg er alene mange dage, får jeg min mor, min veninde eller søster til a komme forbi og være sammen med os i ulvetimen og til de er lagt til a sove. Det hjælper meget

Det var godt nok også nogle lange vagter!

Efter min mand er kommet i praktik har han flest aftenvagter fra 14-21/(22.30 senest) men han har også en weekendvagt der hedder 07-22.30!

Og børnene vil gerne hjælpe til, eller den store gør, de to små er bare med i køkkenet

Og min mor vil også meget gerne komme, sagde hun igår

Anmeld

13. september 2012

LR85

Krussedulle skriver:

Det var godt nok også nogle lange vagter!

Efter min mand er kommet i praktik har han flest aftenvagter fra 14-21/(22.30 senest) men han har også en weekendvagt der hedder 07-22.30!

Og børnene vil gerne hjælpe til, eller den store gør, de to små er bare med i køkkenet

Og min mor vil også meget gerne komme, sagde hun igår

ja det er skrækkelige langt vagter.

Og det havde han i går, i dag, fredag og lørdag. ØV, det er meget a være alene med en 2½ årig og 3 måneders.

Men ja, jeg får min mor til a komme ud og sige hej en a dagene og ellers prøver a få sovet lidt.

Håber du får nogen gode dage, du må gerne komme med opdatering, på hvad i gjorde og hvad der gik godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.