Når manden tager væk i flere dage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Krussedulle

Nemesis skriver:

tjaa hvad gør jeg...ikke noget som jeg ikke plejer. Det eneste der er svært, det er at falde i søvn uden manden, så det plejer at blive til jeg falder i søvn til fjernsynet i soveærelset.

tjekker altid lige at alle døre er låst!

Men er så vant til det at jeg ikke rigtig tænker over det.

:-) Sisse

Uh ja, det med døren kender jeg godt har et eller andet ocd, i forhold til døren!
Håndtaget skal være lige! For så kan jeg se om der er nogen som har taget i det!
Og låsen skal være drejet, så den ikke kan drejes mere.. (for så er den nok sværer at få op )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Krussedulle

LR85 skriver:

ja det er skrækkelige langt vagter.

Og det havde han i går, i dag, fredag og lørdag. ØV, det er meget a være alene med en 2½ årig og 3 måneders.

Men ja, jeg får min mor til a komme ud og sige hej en a dagene og ellers prøver a få sovet lidt.

Håber du får nogen gode dage, du må gerne komme med opdatering, på hvad i gjorde og hvad der gik godt

Pyyh, ja det må også være hårdt!

Håber også I får nogle gode dage næsten uden farmand

Tak skal nok opdaterer! (først den 22/9 han skal afsted, men prøver at forberede mig lidt allerede )

Anmeld

13. september 2012

LR85

Krussedulle skriver:

Pyyh, ja det må også være hårdt!

Håber også I får nogle gode dage næsten uden farmand

Tak skal nok opdaterer! (først den 22/9 han skal afsted, men prøver at forberede mig lidt allerede )

Det kan jeg sagtens forstå. 

Da vi kom hjem med vores lille, efter fødsel, grææææd jeg over tanken om hvordan jeg skulle klare a være alene med 2 børn om aftenen. 

Men ja, det går faktisk fint. 

Anmeld

13. september 2012

Moar2011

Krussedulle skriver:

Vi er ikke alene det er da trods alt meget rart at vi at man ikke er helt tosset

Det kommer nok til at knibe, hvis jeg skulle sove med alle 3 unger i vores seng

ja, for vi har en kææmpe seng og bare min ENE søn som vi har, FYLDER hihi..

Anmeld

13. september 2012

Nemesis

Krussedulle skriver:

Uh ja, det med døren kender jeg godt har et eller andet ocd, i forhold til døren!
Håndtaget skal være lige! For så kan jeg se om der er nogen som har taget i det!
Og låsen skal være drejet, så den ikke kan drejes mere.. (for så er den nok sværer at få op )

Det bliver bedre når man vænner sig til det. Men nu er min mand også minimum væk 3 dage om ugen.

Anmeld

13. september 2012

Krussedulle

LR85 skriver:

Det kan jeg sagtens forstå. 

Da vi kom hjem med vores lille, efter fødsel, grææææd jeg over tanken om hvordan jeg skulle klare a være alene med 2 børn om aftenen. 

Men ja, det går faktisk fint. 

Jeg har også vænnet mig lidt til det, at skulle hente børn, lave mad og putte dem.. Men det er ikke altid lige let kunne godt ønske mig nogle flere arme af og til!

Anmeld

13. september 2012

Krussedulle

Storms-Mor skriver:

ja, for vi har en kææmpe seng og bare min ENE søn som vi har, FYLDER hihi..

Hehe mine unger ligger også smadder urolig..

Men de kan heller ikke finde ud af at sove inde hos mig/os.. De tror vi skal ligge og snakke

Anmeld

13. september 2012

Krussedulle

Nemesis skriver:

Det bliver bedre når man vænner sig til det. Men nu er min mand også minimum væk 3 dage om ugen.

Det er altså også længe! (syntes jeg)
Vi har været væk fra hinanden i over 1 døgn én gang i de 6 år vi har været sammen .. Og det er 4 år siden

Jeg er bare blevet en bangebuks, efter jeg har fået børn!

Anmeld

13. september 2012

Camilla <3

Krussedulle skriver:

Tænk at noget andet i tv'et kan være vigtigere end krimi på TLC

haha ja, jeg fatter det heller ikke lige .. 

Anmeld

13. september 2012

Moar2011

Krussedulle skriver:

Hehe mine unger ligger også smadder urolig..

Men de kan heller ikke finde ud af at sove inde hos mig/os.. De tror vi skal ligge og snakke

HAHA .. sweeet ..
inat fik jeg en FOD lige på næsen, er vores søn ..
kæft hvor kan man vågne hihi ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.