Når manden tager væk i flere dage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Camilla <3

Undgå gyserfilm eller andet bare lidt uhyggeligt! 

Tænd tv'et, så der er lyd. Sådan sover jeg bare bedst.  specielt hvis jeg har set for meget krimi. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Krussedulle

Chancen skriver:

Undgå gyserfilm eller andet bare lidt uhyggeligt! 

Tænd tv'et, så der er lyd. Sådan sover jeg bare bedst.  specielt hvis jeg har set for meget krimi. 

Uh, det kender jeg godt!

Er bare næsten helt afhængig af krimi og csi det bliver svært at holde sig fra!

Anmeld

12. september 2012

Camilla <3

Krussedulle skriver:

Uh, det kender jeg godt!

Er bare næsten helt afhængig af krimi og csi det bliver svært at holde sig fra!

Det er MEGET svært!  Ender tit med, at hvis jeg ligger og ser det om aftenen, så bliver jeg helt bange også selvom D. ligger ved siden af. 

Men ved ikke om det er fordi jeg ser meget krimi på TLC.. Det er altsammen sket i virkeligheden. 

Anmeld

12. september 2012

Mettefpigen

Jeg er vant til at sove alene, så jeg gør som jeg plejer :-) går i seng når jeg er træt ;-)

Anmeld

12. september 2012

Krussedulle

Mettefpigen skriver:

Jeg er vant til at sove alene, så jeg gør som jeg plejer :-) går i seng når jeg er træt ;-)

Hatten af! jeg kommer til at savne og putte mig ind til manden!

Anmeld

12. september 2012

Krussedulle

Chancen skriver:

Det er MEGET svært!  Ender tit med, at hvis jeg ligger og ser det om aftenen, så bliver jeg helt bange også selvom D. ligger ved siden af. 

Men ved ikke om det er fordi jeg ser meget krimi på TLC.. Det er altsammen sket i virkeligheden. 

Jeg er også ret vild med tlc krimi

Anmeld

12. september 2012

Mettefpigen

Krussedulle skriver:

DDe

Hatten af! jeg kommer til at savne og putte mig ind til manden!

Det gør jeg også...... Men han har natarbejde så efter 5 år så har jeg vendt mig til det...... Men har også sagt at han skal stoppe for med et lille barn så er det svært at finde kærestetid.....

Anmeld

12. september 2012

Krussedulle

Mettefpigen skriver:

Det gør jeg også...... Men han har natarbejde så efter 5 år så har jeg vendt mig til det...... Men har også sagt at han skal stoppe for med et lille barn så er det svært at finde kærestetid.....

Uh, det kan jeg godt forstå!

Er jo kun vant til at han er væk i de timer børnene er i institution

Anmeld

12. september 2012

Mettefpigen

Krussedulle skriver:

Uh, det kan jeg godt forstå!

Er jo kun vant til at han er væk i de timer børnene er i institution

Jaa... Efter jeg har fået arb igen efter barsel da er jeg hjemme kl 18 og han kører kl 19.....Så det er kun når han har fri at vi ser hinanden, og det er næsten kun om aftenen.....

Anmeld

12. september 2012

LBK

Krussedulle skriver:

Hej Ladies

Det her er måske et underligt indlæg for nogle, da der jo er masser af jer, der er vant til at være alene osv..
Men for mig er det fuldstændig nyt, og nogle ting gør mig lidt utryg!

Min mand er i praktik, og i den forbindelse skal han på koloni i 5 dage (!!!!) (4 overnatninger)

Jeg skal derfor være alene med vores 3 børn, (lør-tirs) og det er som sådan ikke et problem, det er nogle dejlig nemme unger vi har

Men piger, hvordan kommer jeg igennem nætterne?
Hvordan oplever I aftener/nætterne alene?

Da jeg var yngre havde vi indbrud, imens min søster og jeg sov alene, ovenpå.. Måske er det derfor jeg er utryg?!

Hvad gør man??

Nå, havde bare lige brug for at "tænke højt"

Jeg bruger fjernsynet. Jeg sætter det på timer Det fjerner min tankemylder

Derudover er jeg så priviligeret at have hunde. De sover normalt ikke i soveværelset. Men når manden er væk får de en plads i hver deres side af sengen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.