Krussedulle skriver:
Hej Ladies 
Det her er måske et underligt indlæg for nogle, da der jo er masser af jer, der er vant til at være alene osv..
Men for mig er det fuldstændig nyt, og nogle ting gør mig lidt utryg! 
Min mand er i praktik, og i den forbindelse skal han på koloni i 5 dage (!!!!) (4 overnatninger)
Jeg skal derfor være alene med vores 3 børn, (lør-tirs) og det er som sådan ikke et problem, det er nogle dejlig nemme unger vi har 
Men piger, hvordan kommer jeg igennem nætterne? 
Hvordan oplever I aftener/nætterne alene?
Da jeg var yngre havde vi indbrud, imens min søster og jeg sov alene, ovenpå.. Måske er det derfor jeg er utryg?! 
Hvad gør man??
Nå, havde bare lige brug for at "tænke højt" 
Jeg er efterhånden ved at være vant til det. Min mand rejser en del i perioder og er 1000 km nede i Tyskland, Frankrig ell Polen.
Det der gør mig tryg er, at vi har en hund. Vores lab er en alm velopdraget familiehund, men han gør mig tryg alligevel. Også låser jeg dørerne, når der bliver mørkt. Jeg trækker også gardinerne for, når der bliver mørkt. Når jeg skal i seng, ser jeg tv indtil, jeg sover. Vågner engang i løbet af natten og slukker.
Går tit tidligt i seng og nyder aftenerne i sengen med tv og god te og frugt ell sådan noget. Vores de store drenge går først i seng kl 22 og den største kl 23, så de er her self også.
Jeg det tager altid lige mig et par nætter at falde i søvn på en god måde. Hader at sove uden min mand, men jeg klarer mig...
Anmeld