D. 11. september.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Studerendemor

Jeg husker tydeligt den dag. Jeg kom hjem fra skole og undrede mig over hvor Beverly Hills blev af. Om aftenen var vi hos mine bedsteforældre, og min morfar blev ved med at sige: "Det må være Osama Bin Laden der står bag det". Min lillesøster spurgte mig hviskene, hvem ham der Osama Bin LARSEN var. Det vidste jeg ikke rigtig, men det kom jeg til....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

A&F

Det må have været svært at være muslim efter det. Øv øv. I det hele taget er det synd for alle de gode muslimer i verden, at der findes en gruppe, der ødelægger det gode ry. Både på verdensplan - men også her i DK, hvor de kriminelle utilpassede fylder meget (klart nok med alt det lort de laver).

Når det er sagt, så forarger det mig virkeligt, at folk er så letpåvirkelige at de tror på konspirationsteorier.

Jeg mener, at det er mere synd at folk ikke forholder sig kritiske til angrebet . Der er altid to sider af en sag. Hvorfor skal vi tro på USAs forklaring? Vi skal desuden forstå bin laden familiens utrolig gode forhold til USA. Og at Bush desuden var ekstrem upopulær tilbage i år 2001. Desuden er det bemærkelsesværdigt at liget af Osama bin laden aldrig blev vist, hvorimod Saddam Husseins hængning blev vist på live tv. Så jeg mener bestemt ikke at min synspunkt på angrebet vækker forargelse . 

Anmeld

12. september 2012

Studerendemor

A&F skriver:

Jeg mener, at det er mere synd at folk ikke forholder sig kritiske til angrebet . Der er altid to sider af en sag. Hvorfor skal vi tro på USAs forklaring? Vi skal desuden forstå bin laden familiens utrolig gode forhold til USA. Og at Bush desuden var ekstrem upopulær tilbage i år 2001. Desuden er det bemærkelsesværdigt at liget af Osama bin laden aldrig blev vist, hvorimod Saddam Husseins hængning blev vist på live tv. Så jeg mener bestemt ikke at min synspunkt på angrebet vækker forargelse . 

Anmeld

12. september 2012

Muhmi

Osama Bin Laden skulle efter sigende faktisk være tidligere CIA-agent.... Og blive støttet i handlen med våben... Af USA.

Anmeld

12. september 2012

A&F

Muhmi skriver:

Osama Bin Laden skulle efter sigende faktisk være tidligere CIA-agent.... Og blive støttet i handlen med våben... Af USA.

Anmeld

12. september 2012

Muhmi

A&F skriver:

Og igen... Hvordan kan, ikke bare et, men TO tårne bygget af stål der ikke kunne smelte ved de grader som et fly kunne udgive ved en eksplosion, lige pludselig falde sammen, med hvad, ca. et kvarters mellemrum??

Og så snakker vi jo ikke om alle de eksplosioner folk hørte og dem man kan se meget tydeligt på de film der er....

Anmeld

12. september 2012

Dustmuz

Jeg var på efterskolen..

vi fik hverken fri fra time eller noget som helst.. vi fik det og vide til aften samling at der var sket en ulykke i USA og så var det sådan set det..

Anmeld

12. september 2012

A&F

Muhmi skriver:

Og igen... Hvordan kan, ikke bare et, men TO tårne bygget af stål der ikke kunne smelte ved de grader som et fly kunne udgive ved en eksplosion, lige pludselig falde sammen, med hvad, ca. et kvarters mellemrum??

Og så snakker vi jo ikke om alle de eksplosioner folk hørte og dem man kan se meget tydeligt på de film der er....

Lige præcis.. Der er ting der ikke stemmer overens .

Anmeld

12. september 2012

Vial

A&F skriver:

Lige præcis.. Der er ting der ikke stemmer overens .

Det er da i hvert fald godt, at en flok baby-brugere har regnet den store sammenhæng ud ;-)) ej, de argumenter runger bare hult.

Vi må heldigvis tro på, hvad vi vil.

Anmeld

13. september 2012

A&F

Det er da i hvert fald godt, at en flok baby-brugere har regnet den store sammenhæng ud ;-)) ej, de argumenter runger bare hult.

Vi må heldigvis tro på, hvad vi vil.

Nemlig , fred være med, hvad vi hver enkelt tror på, eller er overbevist om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.