Jeg skulle have været i NY på det tidspunkt, som en 18 års fødselsdagsgave, men min mor laver planerne om, da vi får tilbudt en ret billig rejse til Thailand i 5/6 uger, sammen med alle vores naboer 2 mdr. senere..
Jeg var 17 år, var en teenager der ikke vidste hvad jeg ville med mit liv, netop droppet ud af gymnasiet..
Sammen med en veninde rendte vi rundt og tog billeder til vores hjemmeside, kan huske hvad jeg havde på af tøj den dag: Sorte trompetbukser, lyserød rullekrave striktrøje og buffalo sko på, og helt afbleget hår..
Vi kommer tilbage til min venindes mor, hvor vi sætter os med stor "spændning" og ser den film der netop er startet! Det var bare ikke en film, for pludselig kommer tv2 logoet frem og fly nr. 2 kommer bragene..
Jeg var i USA og besøge min mor i 2008 og der tog vi til NY og var henne og se mindestenene og stod ved Ground Zero 
Det ændrede mig på den måde, at min opfattelse af verden slet ikek var som jeg havde gået rundt og troet.. Det var skræmmende dengang, lidt den samme følelse, fik jeg sidste år da Norge oplevede det samme marreidt...
Anmeld