Hvad gjorde den 11. september 2001, ved dig?
Ændrede den dag noget for dig eller er det hele som det plejer uden den mindste ændring?
Kan du stadig tydeligt huske hvad du lavede den dag?
Jeg kan i hvert fald.
Jeg gik i 10. klasse på efterskolen, Kastanievej Efterskole på frederiksberg. Jeg havde fritime da jeg kom ind i fjernsyns-stuen, der sad der så en lærer og ca. 7 elever... Undrer mig over de sidder lamslåede og tavse og kigger på skærmen, kigger så også og ser hvad jeg tror er en film, så jeg sætter mig ned og spørger hvad de ser for en film? Der var jo røg overalt så kunne ikke lige fatte at det var nyhederne, men de sagde så at det var nyhederne og i det øjeblik ser vi fly nummer 2 brage ind i det andet tårn... Vi tager os alle til munden og gisper hvorefter vi alle bare siger, nej nej nej det skete bare ikke og begynder at kramme og trøste hinanden... resten af dagen husker jeg faktisk ikke særlig godt, men kan tydeligt huske at stemningen var MEGET trykket og at næsten alle fældede en tåre da der blev sagt farvel til de døde ved aftensmaden. 
Min tro på menneskeheden blev drastisk ændret den dag.. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at der var nogle der var så onde...
Hvad med dig?
Alle mine tanker går til de efterladte! 
Anmeld