Derfor kommer vi datter i vueggstue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Hvem?

Nadia&Daniel skriver:

Det behøver du ikke, for det er ikke det tråden handler om

Nej, det kan jeg da ligesom forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Moar2011

12. september 2012

Moar2011

Nadia&Daniel skriver:

...selvom jeg går hjemme

Snakkede lige med pædagogerne i dag. Vores Laura på knap 2 år ♥ har allerede en lille klike i vuggestuen.. Den omfatter Noah, Chanel, Magnus ♥ og så Laura.. De leger sammen, spiser madpakker sammen, og går på legepladsen sammen.. Og da Laura kom i vuggestue imorges, råbte de i munden på hinanden: Hej Laura

Min datter elsker at være i vuggestue - og mor her nyder at vide at hendes datter er glad. Dog kan jeg også godt lide når vi tager tøse-fridage sammen

det er også SÅ dejligt - når man kommer for at henete sit barn, og så det ikke ville med hjem fordi det hygger sig alt for meget

der bliver jeg bekræftet i at min søn er glad for hans vuggestue og være ude

Anmeld

12. september 2012

Nadia&Daniel

Storms-Mor skriver:

det er også SÅ dejligt - når man kommer for at henete sit barn, og så det ikke ville med hjem fordi det hygger sig alt for meget

der bliver jeg bekræftet i at min søn er glad for hans vuggestue og være ude

Der er Laura lidt omvendt - hun smidt alt hun har i hænderne og løber mig i armene. Men hun skal altid lige hen og sige (give knus) til Magnus, Noah og Chanel  

Men hun har altid haft en god dag

Anmeld

12. september 2012

Nadia&Daniel

Snakkede lige med Noah's far i dag, han sagde:

"Noah taler om Laura og Chanel HVER dag, og han spørger selv ind til at skulle i vuggestue og lege med dem"  Det varmer mit

Anmeld

12. september 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Snakkede lige med Noah's far i dag, han sagde:

"Noah taler om Laura og Chanel HVER dag, og han spørger selv ind til at skulle i vuggestue og lege med dem"  Det varmer mit

Orh hvor fantastisk .. 

Så er det dejligt at aflevere sin lykkeklump 

Anmeld

12. september 2012

Moar2011

Nadia&Daniel skriver:

Der er Laura lidt omvendt - hun smidt alt hun har i hænderne og løber mig i armene. Men hun skal altid lige hen og sige (give knus) til Magnus, Noah og Chanel  

Men hun har altid haft en god dag

nu har storm os gået i vuggestue siden 1marts ..

han kan også have dage hvor han græder når jeg aflavere ham .. og have dage hvor han kravler aaaalt hvad han kan over til mig

men altid haft en god dag

Anmeld

12. september 2012

Nadia&Daniel

Storms-Mor skriver:

nu har storm os gået i vuggestue siden 1marts ..

han kan også have dage hvor han græder når jeg aflavere ham .. og have dage hvor han kravler aaaalt hvad han kan over til mig

men altid haft en god dag

Laura startede den 15 september 2011 (så snart 1 års "fødselsdag" i vuggestuen)  

Ja, det er dejligt at vide de har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.