Derfor kommer vi datter i vueggstue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Nadia&Daniel

henh01 skriver:

Dejligt at høre. Her kommer vores den mindste også i vuggestue, selvom jeg arbejder aften og weekend og derfor har masser fridage. Det styrker dem socialt, det udvikler og de bliver spejlet af jævnaldrene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Dejligt!

Her ELSKER datteren også sin vuggestue. Hun begyndte at græde i morges og sige "i vuggestue" da jeg sagde at hun skulle blive hjemme fordi hun er syg

Åhhh stakkel  God bedring med hende!

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

...selvom jeg går hjemme

Snakkede lige med pædagogerne i dag. Vores Laura på knap 2 år ♥ har allerede en lille klike i vuggestuen.. Den omfatter Noah, Chanel, Magnus ♥ og så Laura.. De leger sammen, spiser madpakker sammen, og går på legepladsen sammen.. Og da Laura kom i vuggestue imorges, råbte de i munden på hinanden: Hej Laura

Min datter elsker at være i vuggestue - og mor her nyder at vide at hendes datter er glad. Dog kan jeg også godt lide når vi tager tøse-fridage sammen

Anmeld

11. september 2012

MorDk

henh01 skriver:

Dejligt at høre. Her kommer vores den mindste også i vuggestue, selvom jeg arbejder aften og weekend og derfor har masser fridage. Det styrker dem socialt, det udvikler og de bliver spejlet af jævnaldrene

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Ja vores dreng er også MEGET glad for sin vuggestue og kommer også afsted trods jeg går hjemme...

Der er dage hvor han selv siger fra: "Nej ik idag" og så hygger vi sammen herhjemme... ♥

Anmeld

11. september 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Åhhh stakkel  God bedring med hende!

Tak

Anmeld

11. september 2012

HeidiØ

Nadia&Daniel skriver:

...selvom jeg går hjemme

Snakkede lige med pædagogerne i dag. Vores Laura på knap 2 år ♥ har allerede en lille klike i vuggestuen.. Den omfatter Noah, Chanel, Magnus ♥ og så Laura.. De leger sammen, spiser madpakker sammen, og går på legepladsen sammen.. Og da Laura kom i vuggestue imorges, råbte de i munden på hinanden: Hej Laura

Min datter elsker at være i vuggestue - og mor her nyder at vide at hendes datter er glad. Dog kan jeg også godt lide når vi tager tøse-fridage sammen

William ELSKER også sin dagpleje og ungerne dernede. Han er 1 år. Jeg går hjemme - men ku aldrig finde på at holde ham hjemme en hel dag uden grund - han keder sig i mit keeeedelig selskab

DEJLIGT hun trives så meget!

Anmeld

11. september 2012

Hvem?

Nadia&Daniel skriver:

...selvom jeg går hjemme

Her er jeg så lidt anderledes indstillet - jeg holdte mine drenge hjemme til de var 2 - det har gjort at jeg kender mine børn ud-og-ind, jeg elskede at være sammen med dem hele dagen, hvor vi tog på skovture, udflugter o.s.v. - jeg kunne ikke drømme om at andre skulle passe mit barn, når jeg selv havde muligheden for det - men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

11. september 2012

Hollybaby

Hvem? skriver:

Her er jeg så lidt anderledes indstillet - jeg holdte mine drenge hjemme til de var 2 - det har gjort at jeg kender mine børn ud-og-ind, jeg elskede at være sammen med dem hele dagen, hvor vi tog på skovture, udflugter o.s.v. - jeg kunne ikke drømme om at andre skulle passe mit barn, når jeg selv havde muligheden for det - men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

11. september 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Hvem? skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.