Derfor kommer vi datter i vueggstue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Lady Marion <3

Hvem? skriver:

Her er jeg så lidt anderledes indstillet - jeg holdte mine drenge hjemme til de var 2 - det har gjort at jeg kender mine børn ud-og-ind, jeg elskede at være sammen med dem hele dagen, hvor vi tog på skovture, udflugter o.s.v. - jeg kunne ikke drømme om at andre skulle passe mit barn, når jeg selv havde muligheden for det - men sådan er vi jo så forskellige

Her har mine børn også nydt godt af at jeg gik hjemme de første år , mine børn havde da godt af at "kede" sig i mit selskab og det sociale gik vi ud og fandt i "lånebørn"  legepladser el . legestuer ..  Hader den remse med at mit barn keeeder sig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Nadia&Daniel

Denne tråd handler ikke om hvem der gør hvad og hvorfor. Den handler om en GOD oplevelse jeg havde imorges, og bekræfter mig i, at Laura nyder at være afsted uden moar på sleb. Imorgen skal hun afsted igen (de skal på tur), og torsdag skal de afsted. Men fredag tager hun en hjemmedag med mor og far  Så mit barn er så heldig at der er mulighed for begge dele

til alle

Anmeld

11. september 2012

MogN

Dejligt at hun er glad for at komme afsted - så kan I begge nyde hinanden fredag med en hygge hjemmedag 

Mig og min datter har selv holdt hygge dag idag, med besøg hos mormor og morfar, gå tur i skoven på trods af regn og så har vi da ogs lige fået bagt boller og drukket varm kakao 

Anmeld

11. september 2012

Clisolka

Isabella elsker også sin vuggestue og alle kammeraterne  I sidste uge fik vi en legeaftale i stand med en af de andre piger - så kan de hygge sig udenfor vuggestuen også 

Anmeld

11. september 2012

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

Isabella elsker også sin vuggestue og alle kammeraterne  I sidste uge fik vi en legeaftale i stand med en af de andre piger - så kan de hygge sig udenfor vuggestuen også 

Ej hvor hyggeligt

Anmeld

11. september 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Ej hvor hyggeligt

Ja, hun havde givet os hendes nr. med hjem en dag - hun havde lagt mærke til at pigerne legede godt sammen, så nu skal vi snart mødes med dem 

Anmeld

11. september 2012

isabellasmor

Hvem? skriver:

Her er jeg så lidt anderledes indstillet - jeg holdte mine drenge hjemme til de var 2 - det har gjort at jeg kender mine børn ud-og-ind, jeg elskede at være sammen med dem hele dagen, hvor vi tog på skovture, udflugter o.s.v. - jeg kunne ikke drømme om at andre skulle passe mit barn, når jeg selv havde muligheden for det - men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

11. september 2012

Nadia&Daniel

isabellasmor skriver:

Det var faktisk din tråd som var i mine tanke, da jeg lavede denne tråd. Ville have skrevet det i den, men valgte at en nyd.

Men igen: d enne tråd handler ikke om hvem der gør hvad og hvorfor. Den handler om en GOD oplevelse jeg havde imorges, og bekræfter mig i, at Laura nyder at være afsted uden moar på sleb. Imorgen skal hun afsted igen (de skal på tur), og torsdag skal de afsted. Men fredag tager hun en hjemmedag med mor og far Så mit barn er så heldig at der er mulighed for begge dele

til alle

Anmeld

11. september 2012

Sofia24

Nadia&Daniel skriver:

...selvom jeg går hjemme

Snakkede lige med pædagogerne i dag. Vores Laura på knap 2 år ♥ har allerede en lille klike i vuggestuen.. Den omfatter Noah, Chanel, Magnus ♥ og så Laura.. De leger sammen, spiser madpakker sammen, og går på legepladsen sammen.. Og da Laura kom i vuggestue imorges, råbte de i munden på hinanden: Hej Laura

Min datter elsker at være i vuggestue - og mor her nyder at vide at hendes datter er glad. Dog kan jeg også godt lide når vi tager tøse-fridage sammen

Skøn tråd!!!

Synes det har vrimlet med masser af indlæg med indhold om hvor dårligt det er at aflevere sit barn selvom man selv går hjemme......

Jeg er på barsel med Ida på 6 uger, mens vores Silas på 2 år kommer i dagpleje - og ligesom din Laura, så eeeelsker Silas at komme i dagpleje, op til de andre børn og ikke mindst Rita

Tak fordi du lavede denne tråd

Anmeld

11. september 2012

Nadia&Daniel

Sofia24 skriver:

Skøn tråd!!!

Synes det har vrimlet med masser af indlæg med indhold om hvor dårligt det er at aflevere sit barn selvom man selv går hjemme......

Jeg er på barsel med Ida på 6 uger, mens vores Silas på 2 år kommer i dagpleje - og ligesom din Laura, så eeeelsker Silas at komme i dagpleje, op til de andre børn og ikke mindst Rita

Tak fordi du lavede denne tråd

Var nød til at lave denne tråd, for denne oplevelse fik mig til at store smile og vidste bare det blev en god dag

Selv tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.