Derfor kommer vi datter i vueggstue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Camilla <3

Hvor er det dejligt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Faith

Selom jeg går hjemme på barsel lige nu, sender vi osse vores to drenge i dp. De ELSKER at være derovre og oplever bare så mange spændende ting. Så jeg har ikke dårlig samvittighed over at sende dem afsted selvom jeg går hjemme. De får brændt krudt af og får nogle på opleveren, og jeg har god tid til lillebror. Win win

Anmeld

11. september 2012

Faith

Nadia&Daniel skriver:

Denne tråd handler ikke om hvem der gør hvad og hvorfor. Den handler om en GOD oplevelse jeg havde imorges, og bekræfter mig i, at Laura nyder at være afsted uden moar på sleb. Imorgen skal hun afsted igen (de skal på tur), og torsdag skal de afsted. Men fredag tager hun en hjemmedag med mor og far  Så mit barn er så heldig at der er mulighed for begge dele

til alle

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Hvem? skriver:

Her er jeg så lidt anderledes indstillet - jeg holdte mine drenge hjemme til de var 2 - det har gjort at jeg kender mine børn ud-og-ind, jeg elskede at være sammen med dem hele dagen, hvor vi tog på skovture, udflugter o.s.v. - jeg kunne ikke drømme om at andre skulle passe mit barn, når jeg selv havde muligheden for det - men sådan er vi jo så forskellige

Jeg vil nu også mene at jeg kender mit barn UD og IND selvom han går i vuggestue...

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Denne tråd handler ikke om hvem der gør hvad og hvorfor. Den handler om en GOD oplevelse jeg havde imorges, og bekræfter mig i, at Laura nyder at være afsted uden moar på sleb. Imorgen skal hun afsted igen (de skal på tur), og torsdag skal de afsted. Men fredag tager hun en hjemmedag med mor og far  Så mit barn er så heldig at der er mulighed for begge dele

til alle

Anmeld

11. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er så hyggeligt når de når den alder hvor de ka komme hjem og lege sammen og man bare ka se de gode venskaber blomstre!

Her kommer thea også i børnehave, fordi vi ka se at hun glæder sig til at komme om til sine venner.

Nogle dage holder vi fri sammen, hvor vi tager skoven, svømmehallen,  slapper af her hjemme eller tager på besøg hos familie og venner. 

Som regl er hun afsted 4 dage i ugen. Dejligt med muligheden for selv at bestemme! Vh stine

Anmeld

11. september 2012

Hvem?

Nadia&Daniel skriver:

til alle

Det er da også fint, men når man laver en tråd der hedder " Derfor kommer vores datter i vuggestue", ville jeg da gerne forklare Hvorfor mine ikke gjorde før de var 2...

Anmeld

12. september 2012

Nadia&Daniel

Hvem? skriver:

Det er da også fint, men når man laver en tråd der hedder " Derfor kommer vores datter i vuggestue", ville jeg da gerne forklare Hvorfor mine ikke gjorde før de var 2...

Det behøver du ikke, for det er ikke det tråden handler om

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

Nadia&Daniel skriver:

Anmeld

12. september 2012

lisesp83

Nadia&Daniel skriver:

Min datter kommer også afsted, selvom jeg går hjemme.

Hun elsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.