Ser en skyggestreg sådan ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Her er så testen fra i morges (den uden sort skrift på).

Billedet er taget 7-10 minutter efter testen er taget, har bare først haft tid til at lægge billedet op nu

Jeg synes jo den ser lidt tydeligere ud end den fra i går eftermiddags?

du er da gravid.. .... ? .. når du bliver ved at få de svage streger på testene stort tillykke.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

du er da gravid.. .... ? .. når du bliver ved at få de svage streger på testene stort tillykke.. 

Årh hvor jeg dog bare håber du har ret

Hvorfor er det lige man ikke bare hopper imed begge ben og bliver overlykkelig med det samme???

Anmeld

11. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Årh hvor jeg dog bare håber du har ret

Hvorfor er det lige man ikke bare hopper imed begge ben og bliver overlykkelig med det samme???

det er fordi man ikke tør tro på det .. Jeg begyndte først rigtig at tro på jeg var gravid og skulle have barn da jeg var i uge 30 og kunne mærke hende sparke.. hehe

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

det er fordi man ikke tør tro på det .. Jeg begyndte først rigtig at tro på jeg var gravid og skulle have barn da jeg var i uge 30 og kunne mærke hende sparke.. hehe

Pyha, det lyder ligesom kæresten her, der siger at han vil se det før han tror det

Jeg tror nok jeg begynder at føle mig liiidt overbevist (men nok først rigtigt når/ hvis mens udebliver i weekenden).

Jeg har altid forventet at alle de der symptomer ville være meget tydelige hos mig, men jeg har ikke så meget andet (endnu?) end meget lidt murren/niven i maven, og ømhed ved brysterne kun når jeg bevæger mig rundt...

Anmeld

11. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Pyha, det lyder ligesom kæresten her, der siger at han vil se det før han tror det

Jeg tror nok jeg begynder at føle mig liiidt overbevist (men nok først rigtigt når/ hvis mens udebliver i weekenden).

Jeg har altid forventet at alle de der symptomer ville være meget tydelige hos mig, men jeg har ikke så meget andet (endnu?) end meget lidt murren/niven i maven, og ømhed ved brysterne kun når jeg bevæger mig rundt...

Du er heller ikke så langt endnu ... kvalme, hedeture, humørsvingninger kommer som regel imellem uge 6+ - 10+ og varer så til omkring 16+  

Hormontallet skal lige nå at kunne mærkes i kroppen og stige godt jo.. At du allerede har ubehag i brysterne inden "oprindelig" testdag er da tegn på der sker noget

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Du er heller ikke så langt endnu ... kvalme, hedeture, humørsvingninger kommer som regel imellem uge 6+ - 10+ og varer så til omkring 16+  

Hormontallet skal lige nå at kunne mærkes i kroppen og stige godt jo.. At du allerede har ubehag i brysterne inden "oprindelig" testdag er da tegn på der sker noget

Ja men jeg tør ikke stole på bryst-symptomerne, da jeg fik foretaget en reduktion for nogle år siden.

Jeg har faktisk ingen følelser i brysterne efter det - eller det vil jo så sige at jeg godt kan mærke noget "indvendigt" nogle gange, men jeg kan slet ikke mærke noget hvis de bliver rørt udvendigt.

Jeg er fx ikke selv klar over når vorterne er stive

Det blev lidt kringlet - håber du fangede pointen

Anmeld

11. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja men jeg tør ikke stole på bryst-symptomerne, da jeg fik foretaget en reduktion for nogle år siden.

Jeg har faktisk ingen følelser i brysterne efter det - eller det vil jo så sige at jeg godt kan mærke noget "indvendigt" nogle gange, men jeg kan slet ikke mærke noget hvis de bliver rørt udvendigt.

Jeg er fx ikke selv klar over når vorterne er stive

Det blev lidt kringlet - håber du fangede pointen

den fangede jeg godt . men du er ikke i tvivl når ubehaget og hvis ubehaget bliver slemmere i brysterne 

men jeg tror på du er gravid i al fald.. tør godt sige tillykke.. 

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

den fangede jeg godt . men du er ikke i tvivl når ubehaget og hvis ubehaget bliver slemmere i brysterne 

men jeg tror på du er gravid i al fald.. tør godt sige tillykke.. 

Mange tak

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg besluttet at tro på jer alle sammen!

Jeg ved godt det er alt for tidligt, og det er sikkert bare fordi jeg bilder mig det ind, men jeg har haft en lille smule kvalme her til aften (og ca. fem minutter i formiddags), og så er det altså ømt ved brysterne når jeg går/bevæger mig (selvom jeg ikke har følelse i dem ellers).

Ja, så jeg satser på en tydeligere streg i morgen tidlig, og så begynder jeg så småt at glæde mig

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Det ser ud til at det stille og roligt går fremad dag for dag

Måske jeg godt kan afsløre min identitet nu: Jupiter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.