Ser en skyggestreg sådan ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Årh det er jo en positiv tilgang til det

Jeg kan nu også godt se en streg, men har bare læst og hørt om skyggestreger, og kan simpelthen ikke vurdere om det er sådan én.

Men jeg er da lidt positiv efter i alle har sagt at den ser "rigtig" ud

Jeg håber, vi ser en glad opdatering om et par dage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

babyonboard

Den ligner min test da jeg blev gravid og har i dag en datter på 11 mdr, så er 99,9% sikker på den er der

Anmeld

10. september 2012

Guldet

Tror også den er der ;-) .. Et forsigtigt tillykke ! Skyggestreger, er det ik kun når testen ligger over tid. At det kan forekomme? 

Anmeld

10. september 2012

Tabula Rasa

Anonym skriver:

Ja jeg har lige taget en test fordi maven stikker og murrer lidt mere end den plejer..

Stregen er tydeligere i virkeligheden, så ved faktisk ikke om I overhovedet kan se den.

Jeg har forsøgt at ændre til sort/hvid for at finde ud af om det ikke bare er en skyggestreg.

Hvad siger i? Jeg har aldrig set en skyggestreg, så synes det er svært at vurdere...

Jeg tror helt klart den er positiv, MEN måske at det er en lidt tidlig test? Min første test i denne omgang var endnu svagere, men jeg VIDSTE jeg kunne fornemme en streg.. Og er 11 uger henne i dag

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

lottepigen12 skriver:

Den ligner min test da jeg blev gravid og har i dag en datter på 11 mdr, så er 99,9% sikker på den er der

Ih det er jo bare gode nyheder så

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Mor- til pige skriver:

Tror også den er der ;-) .. Et forsigtigt tillykke ! Skyggestreger, er det ik kun når testen ligger over tid. At det kan forekomme? 

Årh jeg ved ikke med skyggestregerne - kun at de findes og at folk har svært ved at se om de er skygger eller rigtige streger.

Et forsigtigt tak

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Tabula Rasa skriver:

Jeg tror helt klart den er positiv, MEN måske at det er en lidt tidlig test? Min første test i denne omgang var endnu svagere, men jeg VIDSTE jeg kunne fornemme en streg.. Og er 11 uger henne i dag

Ja en tidligt test - 3+5 hvis den er der

Er glad for at I også kan se den alle sammen

Anmeld

10. september 2012

babyonboard

ja min tog jeg da jeg var 3+4 mener jeg det var i hvert fald før tid jeg testede.

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg lige pludselig lyst til at få de næste par dage til at gå hurtigt

Vil det være dumt at teste med morgenurin i morgen tidlig? Tror I det vil gøre en forskel? Testen i dag, var jo fra i eftermiddag...

Anmeld

10. september 2012

Lotus86

Den er positiv den test, da der er lyserød farve i. Jeg testede med samme slags da jeg var gravid, og min test var endnu svagere end din er nu, så jeg tør godt sige tillykke, håber stregen bliver tydligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.