Ser en skyggestreg sådan ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.454 visninger
53 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg har lige taget en test fordi maven stikker og murrer lidt mere end den plejer..

Stregen er tydeligere i virkeligheden, så ved faktisk ikke om I overhovedet kan se den.

Jeg har forsøgt at ændre til sort/hvid for at finde ud af om det ikke bare er en skyggestreg.

Hvad siger i? Jeg har aldrig set en skyggestreg, så synes det er svært at vurdere...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja jeg har lige taget en test fordi maven stikker og murrer lidt mere end den plejer..

Stregen er tydeligere i virkeligheden, så ved faktisk ikke om I overhovedet kan se den.

Jeg har forsøgt at ændre til sort/hvid for at finde ud af om det ikke bare er en skyggestreg.

Hvad siger i? Jeg har aldrig set en skyggestreg, så synes det er svært at vurdere...

på billedet med farver, synes jeg altså jeg kan se en relativt tydelig streg - så tror nu den er postitiv, men mit bedste råd vil være at vente et par dage og tage en ny

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

på billedet med farver, synes jeg altså jeg kan se en relativt tydelig streg - så tror nu den er postitiv, men mit bedste råd vil være at vente et par dage og tage en ny

Okay, jeg har aldrig haft en test med en streg overhovedet, så jeg aner det ikke

Men du har ret, jeg har først forventet mens på fredag/lørdag, så jeg venter og ser tiden an

Anmeld

10. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Okay, jeg har aldrig haft en test med en streg overhovedet, så jeg aner det ikke

Men du har ret, jeg har først forventet mens på fredag/lørdag, så jeg venter og ser tiden an

så vent med at test til fredag/lørdag hvis du kan vente hehe

Anmeld

10. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Jeg tror den er positiv, men test igen om et par dage! 

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg tror den er positiv, men test igen om et par dage! 

Det vil jeg gøre! Tester fredag, hvis der ikke kommer mens inden da.

Det er jo det dér, når kroppen ikke lige opfører sig normalt (eller det fortæller hjernen i hvert fald at den ikke gør)

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

så vent med at test til fredag/lørdag hvis du kan vente hehe

Jeg forsøger at styre mig indtil fredag

Anmeld

10. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre! Tester fredag, hvis der ikke kommer mens inden da.

Det er jo det dér, når kroppen ikke lige opfører sig normalt (eller det fortæller hjernen i hvert fald at den ikke gør)

Ja, og vil gerne tro, at ventetiden er ulidelig! 

Anmeld

10. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg forsøger at styre mig indtil fredag

det synes jeg bestemt du skal prøve

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ja, og vil gerne tro, at ventetiden er ulidelig! 

Uden tvivl - det er jo "the beauty of it all"!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.