Ser en skyggestreg sådan ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Uden tvivl - det er jo "the beauty of it all"!

Haha, ih, ja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

th

Anonym skriver:

Ja jeg har lige taget en test fordi maven stikker og murrer lidt mere end den plejer..

Stregen er tydeligere i virkeligheden, så ved faktisk ikke om I overhovedet kan se den.

Jeg har forsøgt at ændre til sort/hvid for at finde ud af om det ikke bare er en skyggestreg.

Hvad siger i? Jeg har aldrig set en skyggestreg, så synes det er svært at vurdere...

kan godt se den, ligner min er i uge 7+2 nu, så et forsiktig tillykke.... jeg tog en fra den dag og 5 dage frem og de blev mere og mere tydelig, kunne ikke vente en uge...

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

kan godt se den, ligner min er i uge 7+2 nu, så et forsiktig tillykke.... jeg tog en fra den dag og 5 dage frem og de blev mere og mere tydelig, kunne ikke vente en uge...

Hehe, jeg tror også det kommer an på hvilke signaler kroppen sender de næste par dage, om jeg kan vente til fredag med at teste igen

Anmeld

10. september 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja jeg har lige taget en test fordi maven stikker og murrer lidt mere end den plejer..

Stregen er tydeligere i virkeligheden, så ved faktisk ikke om I overhovedet kan se den.

Jeg har forsøgt at ændre til sort/hvid for at finde ud af om det ikke bare er en skyggestreg.

Hvad siger i? Jeg har aldrig set en skyggestreg, så synes det er svært at vurdere...

Jeg syns altså den ser positiv ud

Men test igen om et par dage ..

Anmeld

10. september 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jamen det vil jeg helt sikkert gøre - nu når i alle siger den ser positiv ud

Anmeld

10. september 2012

Miss Kat

Jeg kan altså også sagtens se streg nr. 2.

for et mere tydeligt resultat snart.

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg kan altså også sagtens se streg nr. 2.

for et mere tydeligt resultat snart.

Mange tak

Må indrømme at jeg selv troede (tror) den var negativ.

Men nu er i jo eksperter herinde, så jeg giver ikke helt op endnu

Anmeld

10. september 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Mange tak

Må indrømme at jeg selv troede (tror) den var negativ.

Men nu er i jo eksperter herinde, så jeg giver ikke helt op endnu

Det synes jeg absolut ikke du skal.  

En eller anden fortalte mig engang, at der ikke findes falske positive tests... medmindre de har fået vendt strimlen om, men så vil der jo stadig kun være én streg, bare det forkerte sted. Kun hvis der er hCG i kroppen, vil der dannes to streger.

I så tilfælde: 

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Det synes jeg absolut ikke du skal.  

En eller anden fortalte mig engang, at der ikke findes falske positive tests... medmindre de har fået vendt strimlen om, men så vil der jo stadig kun være én streg, bare det forkerte sted. Kun hvis der er hCG i kroppen, vil der dannes to streger.

I så tilfælde: 

Årh det er jo en positiv tilgang til det

Jeg kan nu også godt se en streg, men har bare læst og hørt om skyggestreger, og kan simpelthen ikke vurdere om det er sådan én.

Men jeg er da lidt positiv efter i alle har sagt at den ser "rigtig" ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.