Jeg har meldt mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Nej det virker mystisk. De køre forsøg med kort protokol på Dronninglund fertilitetsklinik, hvor jeg er tilknyttet, og først fik jeg det tilbudt, men bagefter trak de i land pga. min alder. Det viser sig så bagefter at de slet ikke ville turde at give mig den korte protokol, da jeg danner rigtig mange æg selv, og de måtte ikke regulere i medicinen, så chancen for jeg ville blive overstimuleret var meget stor.

Hvilken klinik er du tilknyttet?

Min kærestes sædkvalitet er rimelig lav, men jeg fejler intet. Hvad med jer?

Ja, det er da rimelig mystisk.. For det er nøjagtig det samme med os, umiddelbart fejler jeg intet (alle de prøver der er taget har været fine) men min mands sædkvalitet er meget lav.. Vi har på intet tidspunkt snakket om den lange, vi fik bare afvide hvordan det skulle foregå, og kunne jo så læse i patientinformationen at der også var en længere proces. Lægen vi snakkede med, sagde også at jeg muligvis ville reagere kraftigt på hormonerne, og evt. væske i maven, på grund af min alder, men ikke noget om at vi skulle prøve det andet først.

Vi er tilknyttet fertilitetsklinikken på OUH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Ja, det er da rimelig mystisk.. For det er nøjagtig det samme med os, umiddelbart fejler jeg intet (alle de prøver der er taget har været fine) men min mands sædkvalitet er meget lav.. Vi har på intet tidspunkt snakket om den lange, vi fik bare afvide hvordan det skulle foregå, og kunne jo så læse i patientinformationen at der også var en længere proces. Lægen vi snakkede med, sagde også at jeg muligvis ville reagere kraftigt på hormonerne, og evt. væske i maven, på grund af min alder, men ikke noget om at vi skulle prøve det andet først.

Vi er tilknyttet fertilitetsklinikken på OUH

Det lyder da vildt underligt, at de så vælger I skal have det korte forløb, hvis der er en stor risiko for sådanne bivirkninger.

På den lange protokol, har de til at starte med halveret medicinen til mig, da jeg havde så mange æg, så som de sagde bliver det spændende at se, om det stadig er for meget eller om det er for lidt og det så skal sættes op igen til et evt. 2. forsøg

Anmeld

11. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Det lyder da vildt underligt, at de så vælger I skal have det korte forløb, hvis der er en stor risiko for sådanne bivirkninger.

På den lange protokol, har de til at starte med halveret medicinen til mig, da jeg havde så mange æg, så som de sagde bliver det spændende at se, om det stadig er for meget eller om det er for lidt og det så skal sættes op igen til et evt. 2. forsøg

Ja, det er da lidt mystisk, jeg må bare  For at jeg ikke bliver overstimuleret og bliver dårlig af det.. 

Hold da op.. Håber da ikke der er for lidt.. 

Hehe vi  for at det sker i første huk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.