Jeg har meldt mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Mange tak for dit input når man endnu ikke selv er helt inde i tingene så er det rart at andre kan fortælle.

Ja det var så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

**Ønskebabyen

La´chrissen skriver:

Det er en spændende men hård omgang du går i møde. Jeg for at det vil gå let for dig

Mange tak jeg glæder mig til at komme gang nu.

Anmeld

10. september 2012

gædde/gitte

La´chrissen skriver:

Jeg byder lige ind her man starter med at bruge næsesprayen på 21 dagen, hvis man har en cyklus på 28. så sørger den for at du ikke selv danner en ny cyklus. den bliver du ved med at tage. mens du samtidig starter op på injektioner i maveskindet så den hjælper med at danne en masse super æg. og når de er blevet rigtig fine store, tager man en ægmodningssprøjte. bare lige et lille input

aha på den måde  tak...... rart at vide lidt når ens læge er tomhjernet... så må fruentrimmeret her jo selv have læst lektien

Anmeld

10. september 2012

gædde/gitte

La´chrissen skriver:

Det er en spændende men hård omgang du går i møde. Jeg for at det vil gå let for dig

du kan godt li dem her hva  ha ha ha

Anmeld

10. september 2012

La´chrissen

gædde skriver:

aha på den måde  tak...... rart at vide lidt når ens læge er tomhjernet... så må fruentrimmeret her jo selv have læst lektien

Hehe ja man lærer altså virkelig meget ved at gå i behandling og fra andre her inde. Man bliver lige pludselig så klog, så klog. hihi

Anmeld

10. september 2012

La´chrissen

gædde skriver:

du kan godt li dem her hva  ha ha ha

Ja gik vist lidt amok. griner

Anmeld

10. september 2012

Putomanen

Held og lykke med det! Jeg kan huske, hvordan jeg glædede mig til endelig at komme igang og være ovre diverse test osv. Så begyndte kampen virkelig for en lille guldklump  Jeg  for dig!

Som tillæg til nedreguleringen, så sørger den for, at du ikke selv producerer hormoner. Så kan klinikken styre fuldstændig, hvor mnage hormoner du senere får, og at du ikke senere hen får ægløsning på et uheldigt tidspunkt

Anmeld

10. september 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Held og lykke med det! Jeg kan huske, hvordan jeg glædede mig til endelig at komme igang og være ovre diverse test osv. Så begyndte kampen virkelig for en lille guldklump  Jeg  for dig!

Som tillæg til nedreguleringen, så sørger den for, at du ikke selv producerer hormoner. Så kan klinikken styre fuldstændig, hvor mnage hormoner du senere får, og at du ikke senere hen får ægløsning på et uheldigt tidspunkt

Mange tak

Jeg er simpelthen SÅ spændt, på hvordan det kommer til at gå for os!

Anmeld

10. september 2012

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Mange tak

Jeg er simpelthen SÅ spændt, på hvordan det kommer til at gå for os!

Ja det kan jeg godt forstå!

Jeg håber, at det lykkes for jer i første forsøg

Anmeld

10. september 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Ja det kan jeg godt forstå!

Jeg håber, at det lykkes for jer i første forsøg

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.