Jeg har meldt mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

...........til min første behandling

Min mens valgte lige at komme 1-2 dage før forventet, men i dette tilfælde gør det mig absolut INTET
Jeg stod op til morgen og vupti, så var den der. Jeg havde det nu på fornemmelsen, da jeg havde en mærkelig følelse i kroppen, kvalme (ved dog ikke hvor den kommer fra) og ondt i lænden og maven. Så det er desværre også blevet til en dag hjemme fra job, hvilket jeg har super dårlig samvittighed over!

Hvor er det en dejlig følelse endelig at være nået så langt! Jeg er meldt til behandling, hvor er det vildt! Og samtidig sidder jeg med en følelse af lettelse i kroppen, over at det nu er gjort!

Lige et lille glædes indlæg fra mig God dag piger.

Skønt med nogle gode opdages.. Tillykke Glæder mig til jeg får min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Skønt med nogle gode opdages.. Tillykke Glæder mig til jeg får min

Taak

Jeg krydser fingre for at det snart er din tur også!!

Anmeld

11. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

...........til min første behandling

Min mens valgte lige at komme 1-2 dage før forventet, men i dette tilfælde gør det mig absolut INTET
Jeg stod op til morgen og vupti, så var den der. Jeg havde det nu på fornemmelsen, da jeg havde en mærkelig følelse i kroppen, kvalme (ved dog ikke hvor den kommer fra) og ondt i lænden og maven. Så det er desværre også blevet til en dag hjemme fra job, hvilket jeg har super dårlig samvittighed over!

Hvor er det en dejlig følelse endelig at være nået så langt! Jeg er meldt til behandling, hvor er det vildt! Og samtidig sidder jeg med en følelse af lettelse i kroppen, over at det nu er gjort!

Lige et lille glædes indlæg fra mig God dag piger.

Hvor er det et skønt indlæg..  alt hvad der kan krydses for det lykkedes første gang  Jeg venter selv på min mens. skal komme i næste uge, og så skal vi melde os til behandling første gang

Anmeld

11. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Hvor er det et skønt indlæg..  alt hvad der kan krydses for det lykkedes første gang  Jeg venter selv på min mens. skal komme i næste uge, og så skal vi melde os til behandling første gang

Tusind tusind tak

Håber virkelig også bare at alt kommer til at gå godt!!

Hvilken behandling skal I igennem?
også for at alt kommer til at gå godt for jer.

Anmeld

11. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Tusind tusind tak

Håber virkelig også bare at alt kommer til at gå godt!!

Hvilken behandling skal I igennem?
også for at alt kommer til at gå godt for jer.

Selvfølgelig skal det gå godt..

Vi skal igennem ICSI-behandling, kortforløb  Og mange takker, det håber jeg også

Kan godt være du har nævnt det, men hvilken behandling skal i igennem?

Anmeld

11. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Selvfølgelig skal det gå godt..

Vi skal igennem ICSI-behandling, kortforløb  Og mange takker, det håber jeg også

Kan godt være du har nævnt det, men hvilken behandling skal i igennem?

Vi skal også igennem ICSi, men dog lang protokol.

Hvor gammel er du, hvis jeg må være så fræk at spørge ?

Anmeld

11. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Vi skal også igennem ICSi, men dog lang protokol.

Hvor gammel er du, hvis jeg må være så fræk at spørge ?

Det må du da i hvert fald.. Jeg er 23  hehe

Anmeld

11. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Det må du da i hvert fald.. Jeg er 23  hehe

Okay. Så undre det mig at du skal have kort protokol, for det ville de ikke give mig da jeg ikke var ældre -er også 23 år..

Anmeld

11. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Okay. Så undre det mig at du skal have kort protokol, for det ville de ikke give mig da jeg ikke var ældre -er også 23 år..

Altså, jeg fik af vide at når jeg fik min mens. skulle jeg ringe og melde mig til, og så på 2-3 dagen skulle jeg komme ud og få vist hvordan jeg skulle tage de der hormoner, og det skal jeg så i 4 dage, og så skal jeg tage et eller andent andet i 4 dage, og så når vi når til ægløsning, skal jeg tage en ægløsnings sprøjte, og så ud og have taget æg ud de der timer efter.. Så det passer med det korte forløb, så vidt jeg kan se mig ud af.. Ved ikke hvorfor de ikke vil give dig den.. Må jeg være fræk og spørge hvad årsagen til barnløsheden er?

Anmeld

11. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Altså, jeg fik af vide at når jeg fik min mens. skulle jeg ringe og melde mig til, og så på 2-3 dagen skulle jeg komme ud og få vist hvordan jeg skulle tage de der hormoner, og det skal jeg så i 4 dage, og så skal jeg tage et eller andent andet i 4 dage, og så når vi når til ægløsning, skal jeg tage en ægløsnings sprøjte, og så ud og have taget æg ud de der timer efter.. Så det passer med det korte forløb, så vidt jeg kan se mig ud af.. Ved ikke hvorfor de ikke vil give dig den.. Må jeg være fræk og spørge hvad årsagen til barnløsheden er?

Nej det virker mystisk. De køre forsøg med kort protokol på Dronninglund fertilitetsklinik, hvor jeg er tilknyttet, og først fik jeg det tilbudt, men bagefter trak de i land pga. min alder. Det viser sig så bagefter at de slet ikke ville turde at give mig den korte protokol, da jeg danner rigtig mange æg selv, og de måtte ikke regulere i medicinen, så chancen for jeg ville blive overstimuleret var meget stor.

Hvilken klinik er du tilknyttet?

Min kærestes sædkvalitet er rimelig lav, men jeg fejler intet. Hvad med jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.