Jeg har meldt mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
32 svar
0 synes godt om
10. september 2012

**Ønskebabyen

...........til min første behandling

Min mens valgte lige at komme 1-2 dage før forventet, men i dette tilfælde gør det mig absolut INTET
Jeg stod op til morgen og vupti, så var den der. Jeg havde det nu på fornemmelsen, da jeg havde en mærkelig følelse i kroppen, kvalme (ved dog ikke hvor den kommer fra) og ondt i lænden og maven. Så det er desværre også blevet til en dag hjemme fra job, hvilket jeg har super dårlig samvittighed over!

Hvor er det en dejlig følelse endelig at være nået så langt! Jeg er meldt til behandling, hvor er det vildt! Og samtidig sidder jeg med en følelse af lettelse i kroppen, over at det nu er gjort!

Lige et lille glædes indlæg fra mig God dag piger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

gædde/gitte

**Ønskebabyen skriver:

Min mens valgte lige at komme 1-2 dage før forventet, men i dette tilfælde gør det mig absolut INTET
Jeg stod op til morgen og vupti, så var den der. Jeg havde det nu på fornemmelsen, da jeg havde en mærkelig følelse i kroppen, kvalme (ved dog ikke hvor den kommer fra) og ondt i lænden og maven. Så det er desværre også blevet til en dag hjemme fra job, hvilket jeg har super dårlig samvittighed over!

Hvor er det en dejlig følelse endelig at være nået så langt! Jeg er meldt til behandling, hvor er det vildt! Og samtidig sidder jeg med en følelse af lettelse i kroppen, over at det nu er gjort!

Det var da et derjligt indlæg

hvilken behandling..??? homonhalløjsa??

Anmeld

10. september 2012

**Ønskebabyen

gædde skriver:

Det var da et derjligt indlæg

hvilken behandling..??? homonhalløjsa??

Vi skal starte op med ICSI og jeg skal starte på næsespray den 30. september

Er så spændt!

Anmeld

10. september 2012

gædde/gitte

**Ønskebabyen skriver:

Vi skal starte op med ICSI og jeg skal starte på næsespray den 30. september

Er så spændt!

uha!!! ja for så begynder der jo rent faktisk at ske noget!

hvad gør den der næsespray??.... er det istedet for en kanyle ? (jeg ved bare ingen ting)

Anmeld

10. september 2012

**Ønskebabyen

gædde skriver:

hvad gør den der næsespray??.... er det istedet for en kanyle ? (jeg ved bare ingen ting)

Jeg ved faktisk heller ikke alverden om det, endnu.

Men jeg ved at næsespray nedregulerer. Men hvad den nedregulerer og hvordan og hvorledes ved jeg endnu ikke før samtalen med lægen den 27/9.
jeg skal både have næsespray og senere skal jeg stikke mig selv.

Anmeld

10. september 2012

gædde/gitte

**Ønskebabyen skriver:

Jeg ved faktisk heller ikke alverden om det, endnu.

Men jeg ved at næsespray nedregulerer. Men hvad den nedregulerer og hvordan og hvorledes ved jeg endnu ikke før samtalen med lægen den 27/9.
jeg skal både have næsespray og senere skal jeg stikke mig selv.

du er sej!

håber at september indeholder en masse planer, så tiden går hurtigere for dig

Anmeld

10. september 2012

La´chrissen

gædde skriver:

Jeg byder lige ind her man starter med at bruge næsesprayen på 21 dagen, hvis man har en cyklus på 28. så sørger den for at du ikke selv danner en ny cyklus. den bliver du ved med at tage. mens du samtidig starter op på injektioner i maveskindet så den hjælper med at danne en masse super æg. og når de er blevet rigtig fine store, tager man en ægmodningssprøjte. bare lige et lille input

Anmeld

10. september 2012

**Ønskebabyen

gædde skriver:

du er sej!

håber at september indeholder en masse planer, så tiden går hurtigere for dig

Tak

September indeholder tilfældigvis en del planer, så det er skønt!

Anmeld

10. september 2012

**Ønskebabyen

La´chrissen skriver:

Jeg byder lige ind her man starter med at bruge næsesprayen på 21 dagen, hvis man har en cyklus på 28. så sørger den for at du ikke selv danner en ny cyklus. den bliver du ved med at tage. mens du samtidig starter op på injektioner i maveskindet så den hjælper med at danne en masse super æg. og når de er blevet rigtig fine store, tager man en ægmodningssprøjte. bare lige et lille input

Mange tak for dit input når man endnu ikke selv er helt inde i tingene så er det rart at andre kan fortælle.

Anmeld

10. september 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Det er en spændende men hård omgang du går i møde. Jeg for at det vil gå let for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.