Wimmie skriver:
Du er ikke en dårlig mor - du bekymrer dig og alle kan blive kørt helt ned af et barn der konstant er ked og umulig. Og mor-rollen er jo stadig ny når han ikke er ældre.
Det næste jeg vil sige lyder måske lidt hårdt; det er ikke ondt ment overhovedet.
Jeg forstår at det ikke "bare" er ligetil at komme til kiropraktor, men hvis det er så hårdt at du næsten ikke magter det mere og hvis nu din søn virkelig har ondt, så forstår jeg ikke hvorfor du vil vente en uge og først vil ringe til ørelægen hvis kiropraktoren ikke virker.
Hvorfor ikke ringe til ørelægen lige med det samme? Hvis han nu virkelig har ondt synes jeg det er synd at han skal vente - det er jo ikke kun skrigeriet du skal tænke på men også din søns velvære.
Ring endelig lige med det samme og få lavet en tid.
Nei jeg tager det ikke ilde op, jeg kan godt forstå at det lyder mærkeligt at jeg ikke allerede har været til ørelæge og kiropraktor. Men du ved jo ikke hvilken situation jeg står i.
Ville egentlig gerne være "ikke ano" nu, men der er ikke en indstilling hvor man kan ændre ano status.
I går var bare en nederen dag. Som min mand sagde, det er meget værre end det lader til, fordi du er syg. Ret havde han, fordi i dag er jeg meget bedre og det ser ikke så sort ud. I går fik jeg alvorligt ubehageligt flash back til den første uge i min søns liv, hvor jeg lå flad med en slem omgang influenza + skrigende unge der var stor og SULTEN, jeg ammede som det gjaldt livet, sad vågen hele nætter med ungen hængende i brystet, han tabte sig næsten heller ikke, selv om han var stor.
Jeg tror det har meget at gøre med min reaktion i går 
Jeg tror det vi lige har været igennem er appetit spring. Jeg har ikke kunnet bære ham ind i mod mig i nogle dage, fordi da er han straks begyndt at lede febrilskt, selv om jeg lige har ammet. I dag har det ikke været et problem at bære ham ind i mod mig. Og han hænger ikke i brystet som de andre dage.
Alle bud der er kommet i tråden er gode men jeg savner et bud. Det samme bud, som jeg har savnet fra alle omkring mig, lige siden min søn blev født. Kan det ikke være at jeg bare har fået et meget krævende barn??
Er man en dårlig mor, fordi man hævder at sit barn er krævende? Jeg HAR set min søn skrige af smerte. Der var nogle dage hvor han ikke kunne komme af med afføringen, og der var jeg ikke i tvivl om at han havde ondt. Sådan virker han dog ikke til dagligt, og derfor har jeg svært ved at tro at der er noget galt med ham.
Jeg synes at folk er meget hurtige til at konkludere at der er noget fysisk i vejen, når de små græder. F.eks. når vi havde barnedåb. Da havde vi huset fuldt af gæster i 3 dage, inkl. min mor og mormor. Disse to ville selfølgelig gerne holde ham hele tiden, og det kunne han bare ikke tåle dengang, og derfor græd han meget. De var hurtige at konkludere at han havde mavekneb, men efter at jeg sagde at han ikke skulle holdes af andre end mig og min mand, så blev han straks i bedre humør.
Siden min søn er blevet bedre til at "snakke" har han i øvrigt ikke grædt lige meget. Nu råber han i stedet for. Han råber og råber hele dagen. Og hvis man ikke rammer plet med hvad han vil, først da begynder det at hælde over i gråd. Dette forstærker min tro på at der ikke er noget fysisk galt - han er bare en mundfuld.
Giver dette mening, eller er jeg helt afsporet???
Kvinde84