Verdens dårligste mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.131 visninger
39 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2012

Anonym trådstarter

Ja sådan føler jeg mig. Jeg hader at være mor, og jeg holder ikke min søn ud længere  Min søn har været en mega udfordring lige fra fødsel. Han er meget krævende, og da han slet ikke har kunnet finde ud af at sove, har jeg båret rundt på ham i slynge hver dag, for at han skulle få nogen som helst søvn, og ikke skrige hele dagen af træthed. Nætterne har været ok, men der har været mange døgn, hvor han tilsammens har sovet vel under de 10 timer man anser som normalt.

Her forleden sov han så pludselig 3 ca 2 timers lure om dagen i to dage, og de dage kunne jeg virkelig se hvordan nogle kan hygge sig i barselen. Men men, det viste sig bare at være stilhed før stormen. Nu er han mere krævende end nogensinde, han vil heller ikke i slyngen som ellers har været mit eneste anker  Han gider ikke sidde, ikke ligge, ikke blive båret sådan, og ikke sådan og han råber op skænder ud og græder hele dagen.

Jeg føler mig som verdens værste mor og jeg holder ikke det her liv ud mere. Jeg har ikke fået lavet aftensmad siden han blev født, og de sidste par dage har jeg været glad hvis jeg overhovdet har fået en bid noget som helst ned. For at toppe det hele af, så blev jeg syg i går, og det hjælper jo ikke på noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Anonym

Puha, det lyder ikke rart. Har du snakket med sundhedsplejersken om det ? Kan være der er bøvl med maven, eller noget. Men du får hvertfald med på vejen.

Håber det snart vender til noget positivt.

Anmeld

9. september 2012

SAL

Årh det lyder osse bare rigtig hårdt! Har du ikke familie/venner/veninder der kan hjælpe dig? Hvor gammel er din søn? HUSK at det "bare" er perioder, ved det er så hårdt når det står på men det skal nok blive bedre! Det gælder bare om at få den hjælp man kan når det hele brænder på! Du skal ihvertfald passe rigtig godt på dig selv - din dreng har brug for DIG!!!

Anmeld

9. september 2012

K&S

Anonym skriver:

Ja sådan føler jeg mig. Jeg hader at være mor, og jeg holder ikke min søn ud længere  Min søn har været en mega udfordring lige fra fødsel. Han er meget krævende, og da han slet ikke har kunnet finde ud af at sove, har jeg båret rundt på ham i slynge hver dag, for at han skulle få nogen som helst søvn, og ikke skrige hele dagen af træthed. Nætterne har været ok, men der har været mange døgn, hvor han tilsammens har sovet vel under de 10 timer man anser som normalt.

Her forleden sov han så pludselig 3 ca 2 timers lure om dagen i to dage, og de dage kunne jeg virkelig se hvordan nogle kan hygge sig i barselen. Men men, det viste sig bare at være stilhed før stormen. Nu er han mere krævende end nogensinde, han vil heller ikke i slyngen som ellers har været mit eneste anker  Han gider ikke sidde, ikke ligge, ikke blive båret sådan, og ikke sådan og han råber op skænder ud og græder hele dagen.

Jeg føler mig som verdens værste mor og jeg holder ikke det her liv ud mere. Jeg har ikke fået lavet aftensmad siden han blev født, og de sidste par dage har jeg været glad hvis jeg overhovdet har fået en bid noget som helst ned. For at toppe det hele af, så blev jeg syg i går, og det hjælper jo ikke på noget 

Har du ikke nogle, der kan passe lillefisen, så du kan få sovet og ladt batterier op?

Det er sindsygt hårdt, når man står i det, MEN det bliver bedre (selvom det er en ringe trøst lige nu)...

Anmeld

9. september 2012

MorDk

Du får liiige en KÆMPE krammer og så vil jeg sige: Træk vejret DYBT! Du er ikke en dårlig mor fordi du går rundt med disse tanker! Du er en god mor for du prøver virkelig at gøre alt for dit barn!

Jeg har selv haft disse tanker. Vores søn var også en KÆMPE mundfuld! Ville ingenting og ville aldrig sove. KUN være på arm... og ja selv det var ikke godt nok! Havde det mega hårdt! Jeg turde knap nok gå ud med ham for ingen skulle se på mig som en "dårlig" mor der ikke magtede opgaven!

Er du alene med dit barn eller hvordan?

Jeg føler virkelig med dig!!! Først efter 6 mdr. begyndte det at gå bedre med at "tackle" den nye rolle som mor. Jeg kunne begynde at nyde barslen mere... osv. MEN inden da HADET jeg at være på barsel og var skide misundelig på alle dem der bare var LYKKELIGE og som gik på arbejde og fik snakket med andre mennesker!

Sender dig mange tanker og krammere...

Anmeld

9. september 2012

Nettemor

Det lyder til du trænger til et kram!

Hvor gammel er din søn? Hvor meget er faren på banen?

Har du evt fået tjekket din drengs ører?

Anmeld

9. september 2012

K&S

MorDk skriver:

Du får liiige en KÆMPE krammer og så vil jeg sige: Træk vejret DYBT! Du er ikke en dårlig mor fordi du går rundt med disse tanker! Du er en god mor for du prøver virkelig at gøre alt for dit barn!

Jeg har selv haft disse tanker. Vores søn var også en KÆMPE mundfuld! Ville ingenting og ville aldrig sove. KUN være på arm... og ja selv det var ikke godt nok! Havde det mega hårdt! Jeg turde knap nok gå ud med ham for ingen skulle se på mig som en "dårlig" mor der ikke magtede opgaven!

Er du alene med dit barn eller hvordan?

Jeg føler virkelig med dig!!! Først efter 6 mdr. begyndte det at gå bedre med at "tackle" den nye rolle som mor. Jeg kunne begynde at nye barslen mere... osv. MEN inden da HADET jeg at være på barsel og var skide misundelig på alle dem der bare var LYKKELIGE og som gik på arbejde og fik snakket med andre mennesker!

Sender dig mange tanker og krammere...

Anmeld

9. september 2012

MorDk

Nettemor skriver:

Ja det tænkte jeg også på???

Anmeld

9. september 2012

Skifreaken

Anonym skriver:

Hvor gammel er din søn? Er det mon kolik? Har været hele rumlen igennem og de samme følelser! Følte mig også som verdens dårligste mor, hvor baby bare græd, græd og græd. Intet virkede.

Selvom det lyder hårdt - kan det være nødvendigt lige i 5 min. Ligge baby fra sig - lukke døren, trække vejret dybt og så gå derind igen. Det er slet ikke til at forstå hvor vildt det stresser og presser en, at man har en grædende baby i timer ad gangen

Har du ikke nogen til at støtte dig? Fik min mor til at komme og gå en tur med bettemanden i to timer, så vi kunne få lidt ro derhjemme. Det hjalp virkelig meget at få lidt ro! Få en veninde til at komme til aftensmad tid og så er det hende der går med baby mens du spiser og slapper af - det du nu kan med en baby der måske græder i baggrunden - men bare det- at det ikke er dit ansvar og du kan spise din mad - varm og til tiden herfra og HUSK der er overhovedet ikke verdens dårligste mor. Du gør det du kan!! og så godt du kan!

Anmeld

9. september 2012

K&S

Nettemor skriver:

Ja, jeg tænkte faktisk også ørerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.