Ja sådan føler jeg mig. Jeg hader at være mor, og jeg holder ikke min søn ud længere
Min søn har været en mega udfordring lige fra fødsel. Han er meget krævende, og da han slet ikke har kunnet finde ud af at sove, har jeg båret rundt på ham i slynge hver dag, for at han skulle få nogen som helst søvn, og ikke skrige hele dagen af træthed. Nætterne har været ok, men der har været mange døgn, hvor han tilsammens har sovet vel under de 10 timer man anser som normalt.
Her forleden sov han så pludselig 3 ca 2 timers lure om dagen i to dage, og de dage kunne jeg virkelig se hvordan nogle kan hygge sig i barselen. Men men, det viste sig bare at være stilhed før stormen. Nu er han mere krævende end nogensinde, han vil heller ikke i slyngen som ellers har været mit eneste anker
Han gider ikke sidde, ikke ligge, ikke blive båret sådan, og ikke sådan og han råber op skænder ud og græder hele dagen.
Jeg føler mig som verdens værste mor og jeg holder ikke det her liv ud mere. Jeg har ikke fået lavet aftensmad siden han blev født, og de sidste par dage har jeg været glad hvis jeg overhovdet har fået en bid noget som helst ned. For at toppe det hele af, så blev jeg syg i går, og det hjælper jo ikke på noget 
Anmeld